رئیس کمیته امداد کشور:

مسکن رکن اصلی توانمندسازی پس از اشتغال است

رئیس کمیته امداد کشور گفت: در زمینه توانمند‌سازی مددجویان رکن اصلی بعد از اشتغال، تامین مسکن است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، سید مرتضی بختیاری در همایش فروغ ولایت با بیان اینکه در زمینه توانمند‌سازی مددجویان رکن اصلی بعد از اشتغال، تامین مسکن است، گفت: مسئولان فارس باید برای خانه‌دار شدن مددجویان فاقد مسکن برنامه‌ریزی کنند.

او با تاکید بر اینکه با کمک مردم و خیران می‌توان مشکلات محرومان را حل کرد، اظهار داشت: وحدت، هماهنگی و یکپارچگی که امروز در استان فارس مشاهده می‌شود نعمت بزرگی است و با همت جمعی می‌توان قدم‌های اساسی برای رفع محرومیت در این استان برداشت.

بختیاری ادامه داد: با توجه به ظرفیت خیران در این استان کمیته امداد، استانداری، سپاه و ... باید برای خانه‌دار کردن مددجویان فاقد مسکن برنامه‌ریزی کنند و همانطور که امروز در فارس زوج در صف دریافت جهیزیه نداریم باید تا چند سال آینده جشن بگیریم که در فارس مددجوی فاقد مسکن نداریم.

رئیس کمیته امداد کشور با اشاره به اعزام ۶۰۰ زائر مشهد اولی، افتتاح ۴۰۰ واحد مسکونی خیرساز و اهدا ۱۰۰۰ فقره جهیزیه به زوج‌های جوان به ارزش ۱۲ میلیارد تومان، عنوان کرد: ارزش معنوی این ۱۰۰۰ فقره جهیزیه خیلی زیاد است، زیرا کمک فراوانی به آغاز زندگی مشترک دو جوان کرده است.
انتهای پیام/م

همایش فروغ ولایت در شیراز

برچسب ها: کمیته امداد ، مسکن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار