رقابت های قهرمانی والیبال بانوان آسیا؛

تیم ملی والیبال بانوان ایران ۱ - چین تایپه ۳ / دومین شکست متوالی والیبالیست‌های کشورمان در رقابت‌های قهرمانی آسیا

تیم ملی والیبال بانوان ایران ۱ - چین تایپه ۳ / دومین شکست پیاپی در آسیا / شانس عنوان پنجمی هم از دست رفتتیم ملی والییبال بانوان کشورمان در چهارمین دیدار خود در رقابت‌های قهرمانی آسیا مقابل چین تایپه شکست خورد.

به گزارش خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، تیم ملی والیبال بانوان کشورمان در چهارمین دیدار خود در رقابت‌های قهرمانی آسیا که صبح امروز و از ساعت ۷ و ۳۰ دقیقه به وقت تهران در سئول برگزار شد مقابل چین تایپه به میدان رفت و در پایان با نتیجه ۳ بر یک شکست خورد تا سومین شکست خود را در این رقابت‌ها تجربه کند.  


بیشتر بخوانید:  تیم ملی والیبال بانوان ایران ۰ - تایلند ۳ / زور بانوان ایرانی به سیامی‌ها نرسید


شاگردان مهرگان ست نخست را خیلی خوب آغاز کردند و با نتیجه ۲۵ بر ۲۲ به پیروزی رسیدند تا بسیاری را امیدوار کنند، اما در ادامه و در ۳ ست پیاپی به ترتیب با نتایج ۲۵ بر ۲۳، ۲۵ بر ۱۹ و ۲۵ بر ۱۲ شکست خوردند تا عملا شانس کسب عنوان پنجمی را هم از دست بدهند.  بانوان کشورمان در ابتدای کار عالی بودند و حتی ست دوم را هم روی بدشانسی واگذار کردند، ست سوم هم بازی نزدیک دنبال شد، اما در ست چهارم همه چیز به نفع چین تایپه پیش رفت تا تیم ملی والیبال بانوان کشورمان شکست دیگری را تجربه کند.


بیشتر بخوانید: تیم ملی والیبال بانوان ایران جواز حضور در رقابت‌های انتخابی المپیک ۲۰۲۰ را کسب کرد


انتهای پیام/ 

شکست تیم ملی والیبال بانوان ایران برابر چین تایپه 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار