باید تدابیری بیندیشیم که راحت گل نخوریم

مربی تیم فوتبال ذوب‌آهن گفت: باید تدابیری بیندیشیم که راحت گل نخوریم این مشکل از طرف مربی است و امیدوارم شرایط به گونه‌ای رقم بخورد که کلین‌شیت داشته باشیم.

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،محمد خرمگاه مربی تیم فوتبال ذوب‌آهن دیشب پس از شکست ۳ بر ۲ تیم فوتبال ذوب‌آهن برابر سایپا اظهار داشت: به بازیکنان دو تیم خسته نباشید می‌گویم. بازیکنان ما تلاش خوبی کردند، اما روی حرکتی ساده و بی‌تجربگی بازیکن ما اخراج شد.

او با بیان اینکه بازیکنان ذوب‌آهن آنچه را که کادر فنی از آن‌ها خواستند، در زمین اجرا کردند، تصریح کرد: شانس با ما یار نبود و توپ‌های ساده‌ای وارد دروازه‌مان شد. امیدوارم در روز‌های آینده شرایط خوبی را تجربه کنیم. این بازی نوید روز‌های خوبی می‌دهد و مطمئناً روز‌های خوب و آینده روشنی خواهیم داشت.

مربی تیم ذوب‌آهن درباره اینکه ابیا بووی باکر، مدافع این تیم از مهاجمان سایپا عقب می‌افتاد، خاطرنشان کرد: او بازیکن قابلی است، اما صد درصد آماده بازی نیست. ما نیاز داریم که از باکر استفاده کنیم، اما او از لحاظ بدنی عقب است. باید کمک کنیم که این بازیکن به آمادگی صد درصد برسد.

خرمگاه درباره عملکرد ضعیف محمدباقر صادقی، دروازه‌بان ذوب‌آهن تصریح کرد: او و سایر بازیکنان، شرایط سختی دارند و باید به هم کمک کنیم. عیار بازیکنان در یک یا دو بازی مشخص نمی‌شود. صادقی دروازه‌بان باتجربه‌ای است و مطمئن هستیم در ادامه مسابقات به ما کمک می‌کند. اگر شکست خوردیم، همه در این شکست مقصر هستیم و اگر برنده شویم، همه با هم پیروز می‌شویم.

او در مورد برکناری سعید آذری از مدیرعاملی باشگاه ذوب‌آهن اصفهان خاطرنشان کرد: اگر بخواهیم در این باره صحبت کنیم، می‌گویند بهانه می‌گیریم. مطمئن باشید بعد از این اتفاقات وضعیت ما از لحاظ روحی به‌هم خورد. این تصمیم، صلاحدید باشگاه بود و من هم به آذری خسته نباشید ویژه می‌گویم. او برای باشگاه دلسوزی می‌کرد و فردی است که برای باشگاه ذوب‌آهن و ورزش ما زحمات زیادی کشیده است. امیدوارم او در آینده شرایط خوبی داشته باشد. اگر فردا (جمعه) این اتفاق رخ می‌داد، خیلی بهتر بود. امروز، اما با برکناری آذری، شرایط روحی خیلی خوبی نداشتیم.

مربی تیم فوتبال ذوب‌آهن درمورد اخراج محمدرضا چراغعلی از زمین مسابقه تصریح کرد: او بازیکن بی‌تجربه‌ای است که جوانی کرد. امیدوارم این بازی، تجربه بزرگی برای چراغعلی و چراغعلی‌ها باشد.

خرمگاه درباره ضعف تیم ذوب‌آهن در خط دفاع گفت: باید تدابیری بیندیشیم که راحت گل نخوریم. این مشکل از طرف مربی است و امیدوارم شرایط به گونه‌ای رقم بخورد که کلین‌شیت داشته باشیم. امیدواریم بازیکنان از لحاظ تاکتیکی و روانی به شرایطی برسند که هر بازی کلین‌شیت کنیم.

خرمگاه با انتقاد از قضاوت مرتضی منصوریان در این مسابقه گفت: داوری مشکل داشت. البته ما اعتراض نمی‌کنیم، اما امیدوارم ممبینی تدابیری بیندیشد که مشکلی از بابت داوری نداشته باشیم، چون از این بابت اذیت می‌شویم. داوران تستی برای بازی ما انتخاب شدند و همه صحنه‌های ۵۰-۵۰ را به تیم حریف می‌دادند. این داور، اولین بازی لیگ برتری خود را سپری می‌کرد و شرایط بازی روی او تأثیرگذار بود. منصوریان حتی روی صحنه خطای معمولی، سه بار سوت می‌زد. امیدوارم در هفته‌های آینده از داوری متضرر نشویم.

«دو بازیکن سایپا باید از زمین اخراج می‌شدند و یک پنالتی مشکوک هم به سود ما گرفته نشد.»، مربی تیم ذوب‌آهن ضمن بیان این جمله خاطرنشان کرد: چراغعلی در نیمه اول به راحتی کارت زرد گرفت، اما بازیکن حریف می‌توانست به صورت مستقیم از بازی اخراج شود. داوری روی بازی تأثیرگذار بود و دو بازیکن حریف باید اخراج می‌شدند.


انتهای پیام/م

 

صحبتهای مربی تیم فوتبال ذوب‌آهن درباره عملکرد تیمش مقابل سایپا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.