بسته اخبار حوادث امروز ۱ شهریور ماه ۹۸.

از واژگونی یک دستگاه خودرو ۴۰۵ تا حریق نیزار در خرمشهر

مهم‌ترین حوادث امروز (۱ شهریور ماه سال ۹۸) را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ،مهم‌ترین حوادث امروز (جمعه ۱ شهریور  ماه سال ۹۸) را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

  واژگونی یک دستگاه خودرو بدون تلفات جانی

موافق زاده مدیر روابط عمومی سازمان آتش نشانی خرمشهر در گفت و گو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ،گفت:شامگاه گذشته طی تماس تلفنی شهروندان با سامانه ۱۲۵ سازمان آتش نشانی این شهرستان  مبنی بر واژگونی یک دستگاه خودرو ۴۰۵ بلافاصله یک تیم عملیاتی از ایستگاه شماره ۲ به محل اعزام شد.

 او ادامه داد: با توجه به اینکه سرنشینان قبل از رسیدن آتش نشانی، به کمک حاضرین در صحنه از خودرو خارج شده بودند، آتش نشانان اقدام به ایمن سازی صحنه تا رسیدن اورژانس و نیروی انتظامی نمودند.

واژگونی یک دستگاه خودروی ۴۰۵ در خرمشهر

مدیر روابط عمومی سازمان آتش نشانی خرمشهر افزود: در این حادثه یکی از دو سرنشین خودرو که از ناحیه ی سر و گردن دچار آسیب دیدگی شده بود، توسط اورژانس به بیمارستان اعزام شد.

حریق نیزار جنب منازل مسکونی

موافق زاده همچنین از حریق نیزار جنب منازل مسکونی واقع در کوی کارمندان فرعی سوم خبرداد و گفت:این حادثه راس ساعت ۴:۴۸ بامداد رخ داد که سه تیم از ایستگاه شماره ۲    بعلت وسعت و حساسیت حریق به محل اعزام شدند.

واژگونی یک دستگاه خودروی ۴۰۵ در خرمشهر

او علت حریق را دپو نمودن مقدار زیاد زباله پشت منازل اعلام کرد و ادامه داد:آتش نشانان با تلاش فراوان از سرایت حریق به منازل جلوگیری کردند.

انتهای پیام/ د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.