۱۵ طرح عمرانی در پلدختر به بهره برداری می‌رسد

معاون برنامه ریزی و امورهماهنگی عمرانی فرمانداری پلدختر گفت: ۱۵ طرح عمرانی و تولیدی هفته دولت در این شهرستان به بهره برداری می‌رسد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان،  نادیا امرایی معاون برنامه ریزی و امورهماهنگی عمرانی فرمانداری پلدختر گفت: ۱۵ طرح عمرانی و تولیدی هفته دولت در این شهرستان به بهره برداری می‌رسد.

 نادیا امرایی در جلسه هماهنگی برگزاری برنامه‌های هفته دولت شهرستان پلدختر اظهار داشت: برای اجرایی کردن این طرح‌های عمرانی و تولیدی اعتباری بیش از ۵۰ میلیارد ریال هزینه شده است.

وی افزود:چمن مصنوعی روستای سراب حمام، بازسازی ساختمان‌های اداری وآسفالت راه روستایی محور دعوت مالگه و ... از مهمترین طرح‌های افتتاحی هفته دولت امسال در شهرستان پلدختر است.

معاون فرماندار پلدختر گفت:بیشتر پروژه‌های شهرستان بنا بود در هفته دولت به بهره برداری برسند که متاسفانه در جریان وقوع سیل فروردین ماه سال جاری از بین رفته و یا آسیب جدی دیدند.

امرایی با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر اظهارداشت: هفته دولت فرصت مناسب و مغتنمی برای بیان، انعکاس و ارایه خدمات و اقدامات دولت درحوزه‌های مختلف شهرستان است تا مدیران دستگاه‌های اجرایی خدمات و عملکرد دولت که همان دستاورد‌های نظام است را به نحو مطلوب تری از طریق رسانه‌ها و خبرنگاران به اطلاع مردم برسانند.

وی افزود: خدمت بی منت به مردم و تلاش برای رفع گره گشایی از مشکلات آنان وظیفه همه مدیران و مد نظر مسئولان است.

دوم تا نهم اردیبهشت ماه سالروز شهادت شهیدان محمد علی رجایی (رئیس جمهور) و محمد جواد باهنر (نخست وزیر) هفته دولت نامگذاری شده است.

انتهای پیام/ر

۱۵ طرح هفته دولت در پلدختر به بهره برداری می‌رسد

برچسب ها: فرمانداری ، عمرانی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.