آتش سوزی در جنگل‌ها و مراتع قاضی خان ایلام/دستگیری یک سوداگر مرگ در ایلام

مهم‌ترین حوادث امروز یکم شهریور ماه سال ۹۸ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

آتش سوزی در جنگل‌ها و مراتع قاضی خان ایلام

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ،مهم‌ترین حوادث امروز یکم شهریور ماه سال ۹۸ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

 

آتش سوزی در جنگل‌ها و مراتع قاضی خان ایلام

فرمانده یگان حفاظت منابع طبیعی استان ایلام گفت:آتش سوزی جنگل‌ها و مراتع قاضی خان ایلام مهار شد.

فتحی فرمانده یگان حفاظت منابع طبیعی استان ایلام گفت:پس از وقوع آتش سوزی پس چرای مزارع در منطقه قاضی خان شهرستان سیروان و سرایت آن به مراتع و اراضی جنگلی نیرو‌های یگان حفاظت شهرستان‌های بدره و سیروان با کمک بسیجیان شهرستان‌های مذکور اقدام به اطفاء آن و جلوگیری از سرایت آن به مناطق بیشتری کردند.

او ادامه داد:آتش سوزی مذکور در حال حاضر کنترل و اطفاء شده و نیرو‌های یگان حفاظت شهرستان بدره تا پاکسازی کامل منطقه در عرصه حضور دارند.

فتحی اضافه کرد:این آتش سوزی در ساعت ۴ بامداد جمعه اطفاء شده است.

 

دستگیری یک سوداگر مرگ در ایلام

جانشین انتظامی شهرستان ایلام از دستگیری یک سوداگر مرگ و کشف یک و نیم کیلوگرم مواد مخدر خبر داد.

سرهنگ قدرت حیدری زاد جانشین انتظامی شهرستان ایلام گفت: برابر اطلاعات واصله مبنی بر تهیه و توزیع و فروش مواد مخدر توسط یک سوداگر مرگ این موضوع به صورت ویژه در دستور کار کلانتری ۱۴ شهر ایلام قرار گرفت

او افزود: مأموران کلانتری ۱۴ شهری ایلام با اشراف اطلاعاتی، یک دستگاه خودرو پیکان را متوقف و با بازرسی از این خودرو، یک و نیم کیلوگرم مواد مخدر را که به صورت ماهرانه‌ای جاسازی شده بود کشف کنند.

جانشین انتظامی شهرستان ایلام  اضافه کرد: متهم با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی و خودرو نیز به پارکینگ منتقل شد.

سرهنگ حیدری زاد ادامه داد:مبارزه با سوداگران مرگ و فروشندگان مواد مخدر به عنوان یکی از اولویت‌های اصلی پلیس است و از هموطنان عزیز می‌خواهیم برای جامعه‌ای عاری از پلشتی ها، پلیس را همراهی کنند.

 

عدم توجه به جلوی راننده کامیون ،مرگ پیرمرد۹۰ساله را رقم زد

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان ایلام از مرگ عابرپیاده براثربرخورد یک دستگا ه کامیون در شهر ایوان خبرداد.

سرهنگ ابوالفضل کهزادی رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان ایلام  گفت :درپی اعلام مرکز فوریتهای پلیس۱۱۰مبنی برقوع یک فقره تصادف منجربه فوت درشهر ایوان،بلافاصله کارشناسان این پلیس جهت بررسی جزئیات حادثه درمحل حاضر شدند.

او افزود :این حادثه در خارج از معابر عمومی و در یکی از پارک های شهرایوان روی داده است.
سرهنگ ابوالفضل کهزادی عنوان کرد:کارشناسان تصادفات، علت این حادثه راعدم توجه کافی به جلو از جانب راننده کامیون اعلام کردند.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان ایلام درپایان بابیان اینکه عابران پیاده بیشترین سهم رادرتصادفات فوتی استان داشته اند از رانندگان خواست بارعایت سرعت مطمئنه و باتوجه کامل به جلو مراقب عبور عابران پیاده درسطح معابر باشند.

 

کشف ۳۰۰ کیلوگرم چای خارجی قاچاق در چرداول

فرمانده انتظامی چرداول از کشف قریب به ۳۰۰کیلوگرم چای خارجی قاچاق در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ قدرت رضایی فرمانده انتظامی چرداول گفت: عصر دیروز مامورین پلیس راهنمایی و رانندگی مستقر در ایست و بازرسی پل سیمره در بخش هلیلان به یک دستگاه خودروی سواری تیبا بدلیل عدم رعایت مقررات رانندگی مشکوک و دستور به ایست و توقیف خودرو دارند.

او اضافه کرد: مامورین نیروی انتظامی در این ایستگاه بازرسی که به رفتار راننده خودرو مشکوک شده بودند پس از بازرسی فنی متوجه شدند که مقدار زیادی چای به صورت ماهرانه جاسازی شده است.

فرمانده انتظامی شهرستان چرداول یادآور شد: دراین بازرسی مقدار بیش از ۳۰۰کیلوگرم چای خارجی قاچاق کشف و یک نفر در این راستا دستگیر و به مراجع قضایی معرفی شد.

سرهنگ رضایی اضافه کرد: ارزش ریالی این محموله ۴۰۰میلیون ریال است، قاچاقچیان اقتصاد داخلی و سلامت جامعه را به خطر می‌اندازند و پلیس با تمام وجود و توان با این افراد و اخلال گران اقتصادی برخورد می‌کند.

 

انتهای پیام/ د

برچسب ها: حوادث ، آتش نشانی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.