سفر خبرنگاران استان‌های گیلان و گلستان به مازندران

خبرنگاران اعضای خانه مطبوعات استان‌های گیلان و گلستان از طرح‌های عمرانی مازندران بازدید می‌کنند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،  عباس زارع مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران گفت: با برنامه ریزی اتحادیه خانه‌های مطبوعات شمال که دفتر آن در مازندران است خبرنگاران عضو خانه مطبوعات استان‌های گیلان و گلستان ازطرح‌های عمرانی مازندران دیدن می‌کنند.

او افزود: بازدید اعضای خانه مطبوعات استان‌های شمالی از طرح‌های عمرانی و خدمات دولت در شمال کشور از سوی خانه مطبوعات برنامه ریزی و اجرا می‌شود.

زارع گفت: ابتدا ۱۱ شهریور ماه امسال ۲۰ نفر از خبرنگاران اعضای خانه مطبوعات استان گیلان از طرح‌ها و فعالیت‌های دولت در استان مازندران و شهرستان‌های غرب مازندران بازدید می‌کنند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران گفت: خبرنگاران استان گیلان در هر شهرستان غرب استان با فرماندار آن شهرستان و یکی از معاونان استاندار مازندران دیدار و در آخرین روز بازدید نشستی با استاندار مازندران خواهند داشت.

او با بیان اینکه ۲۰ نفر از خبرنگاران عضو خانه مطبوعات استان گلستان نیز ۱۴ مهرماه از طرح‌های عمرانی و خدمات دولت و مراکز گردشگری شرق استان مازندران بازدید خواهند کرد افزود: خبرنگاران عضو خانه مطبوعات استان گلستان نیز در هر یک از شهرستان‌های شرق استان مازندران با فرماندار آن شهرستان و یکی از معاونان استاندار مازندران دیدار و در آخرین روز بازدید نشستی با استاندار مازندران خواهند داشت.

زارع گفت: ۲۰ نفر از اعضای خانه مطبوعات شهرستان‌های غرب استان مازندران و ۲۰ نفر از اعضای خانه مطبوعات شهرستان‌های شرق استان مازندران به ترتیب به استان‌های گیلان و گلستان اعزام تا از خدمات دولت و مراکز گردشگری آن استان‌ها بازدید کنند.
او افزود: در این بازدید‌ها نشست‌های هم اندیشی بین اهالی رسانه استان‌های شمالی نیز برگزار می‌شود.
زارع با بیان اینکه این بازدید‌ها با محوریت اعضای هیات مدیره خانه‌های مطبوعات استان‌های شمالی برگزار می‌شود، گفت: خانه مطبوعات استان مازندران در قدم بعدی چنین برنامه‌ای با استان‌های دیگر کشور نیز برگزار خواهد کرد.

او افزود: با هماهنگی اتحادیه خانه‌های مطبوعات شمال هیات مدیره خانه‌های مطبوعات استان‌های مازندران، گلستان و گیلان با دکتر نوبخت معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه دیدار خواهند کرد.

 

انتهای پیام/آ

 

دیدن خبرنگاران استان های گیلان و گلستان از طرح های عمرانی مازندران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار