واکنش محمدمهدی تندگویان به دست‌نوشته صدام حسین درباره پدرش +تصاویر

فرزند شهید تندگویان با انتشار پستی در حساب کاربریش نسبت به ادعای دختر صدام حسین درخصوص شهادت پدرش واکنش نشان داد.

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، رغد صدام حسین دختر دیکتاتور مستبد عراق به‌تازگی دست‌نوشته‌ای را با هدف تطهیر دیکتاتور  عراق و برای بی‌گناه جلوه دادن پدرش در ماجرای اسارات دیپلمات ایرانی منتشر کرده است. دختر صدام حسین با انتشار این دست‌نوشته مدعی شده است که  صدام دستور داده بود در مدت اسارت با شهید تندگویان رفتار مناسبی داشته باشند و وی را شکنجه نکنند.  

محمدمهدی تندگویان فرزند این شهید در واکنش به ادعای رغد صدام حسین  پستی را در حساب کاربری خود در توییتر به اشتراک گذاشت و  نوشت: 

«شهید محمدجواد تندگویان پس از جنگ‌ و آزادی اسرا در عراق به شهادت رسید. البته هیچ زمان تاریخ دقیق شهادت ایشان مشخص نشد، ولی در آذر ماه ۱۳۷۰ یعنی ۸ سال بعد از این نامه اگر واقعی باشد پیکر ایشان تحویل داده شد و همان موقع شایعه بود توسط تیم بازجویی منافقین در عراق تحت شکنجه به شهادت رسیده است.»

واکنش فرزند شهید تندگویان به دستنوشته صدام حسین درباره پدرش+ تصاویر

متن دست‌نوشته‌ای که  رغد صدام منتشر کرده، به این شرح است: 

«با وزیر نفت ایرانی اسیر شده، رفتار خوبی شده و تمامی نیازهایش از جمله تماس با خانواده‌اش فراهم شود و هرگز نباید به طور مستمر از او بازجویی کرد، باید همه اینها متوقف شوند و هرماه یک گزارش در این خصوص برای من ارسال شود.»

شهید محمدجواد تندگویان، دومین وزیر نفت کشورمان پس از پیروزی انقلاب اسلامی ایران در آبان ماه سال ۵۹ در جریان سفرش به آبادان به‌منظور بازدید از پالایشگاه این شهر به‌دست نیرو‌های بعث دستگیر و به اسارت برده شد. این واقعه زمانی رخ داد که تنها یک ماه از انتصاب وی برای وزارت می‌گذشت. پیکر این شهید والامقام پس از تحمل ۱۱ سال شکنجه در زندان‌های عراق به کشور بازگردانده و به خاک سپرده شد. وی تنها شهیدی است که روی مزارش به خاطر، اما و اگر‌های آن زمان درباره زمان شهادتش، تاریخ شهادت درج نشده است.

انتهای پیام/

ادعای عجیب دختر صدام درباره شهید تندگویان

برچسب ها: وزارت نفت ، شهید
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۳۳ ۰۲ شهريور ۱۳۹۸
خانواده صدام و چرا باهاش به درک نفرستادن تا خون کثیفشون از رو زمین محو بشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۳۳ ۰۲ شهريور ۱۳۹۸
درود بر روح پاک اين شهيد عزيز
Iran (Islamic Republic of)
سامان
۲۰:۳۸ ۰۱ شهريور ۱۳۹۸
خدا رحمت کنه شهید بزرگوار شهید تندگویان..این نامه هم ماله کشی دختر دیکتاتور هست میخواد برای پدر خودش بزرگ نمایی کنه صدام هیچ رحمی نداشت .
آخرین اخبار