افتتاح بیش از یکهزار واحد مسکونی روستایی درگلستان

مدیرکل بنیاد مسکن استان گلستان از افتتاح یکهزار و ۲۲۱ واحد مسکونی روستایی در قالب طرح ویژه بهسازی و نوسازی واحد‌های مسکونی در هفته دولت خبر داد .


به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از گرگان، زمانی نژاد مدیرکل بنیاد مسکن استان گلستان گفت: در هفته دولت امسال تعداد ۲۰۰ واحد مسکونی روستایی سیل زدگان با اعتبار ۹ میلیارد تومان و همچنین ۱۰ هزار و ۳۰۰ واحد مسکونی روستایی و شهری خسارت دیده با اعتبار ۱۰۵ میلیارد تومان مرمت شدند.

اوبه اجرای طرح‌های هادی روستایی اشاره کرد وگفت: ۳۳ طرح هادی روستایی نیزبا اعتبار ۱۰ میلیارد و ۵۳۹ میلیون تومان به بهره برداری می‌رسد و بیش از ۱۵ هزار خانوار از این طرح استفاده می‌کنند.

او گفت: افتتاح یکهزار و ۲۲۱ واحد مسکونی روستایی در قالب طرح ویژه بهسازی و نوسازی واحد‌های مسکونی در روستا‌ها و شهر‌های با جمعیت کمتر از ۲۵ هزار از دیگر طرح‌های این هفته است.

او ادامه داد:بهره برداری از ۵ واحد مسکونی محرومین که از محل اعتبارات حساب ۱۰۰ حضرت امام خمینی (ره) با اعتبار بیش از ۴۰۰ میلیون تومان هم ازطرحی‌های دیگر است.

او درپایان افزود: صدور و تحویل هزار و ۹۴۵ جلد سند مالکیت روستایی و ۲۹۳ جلد سند مالکیت شهری و واگذاری ۱۶۲ قطعه زمین روستایی به زوج‌های جوان و افراد فاقد زمین برای احداث مسکن مقاوم با مساحت ۵۶ هزار و ۴۳۰ متر مربع از دیگر طرح‌های بنیاد مسکن استان است.

انتهای پیام /گ
 
 

افتتاح طرح های بنیاد مسکن  مناسبت هفته دولت 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.