آیت الله دری نجف آبادی:

تقوا، صد رکن دارد که مهم ترین آن، رکن سیاسی است.

امام جمعه اراک معنای نظام اسلامی ، نظام شایسته سالار و تقوا مدار دانست.

تقوا، صد رکن دارد که مهم ترین آن، رکن سیاسی است.به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک،آیت الله دری نجف آبادی ، نماینده ولی فقیه در استان مرکزی و امام جمعه اراک  ضمن گرامی داشت فرا رسیدن هفته دولت گفت: طی دیدار اخیر با مقام معظم رهبری ایشان همه نکات لازمی که خدمتگزاران مردم باید بدانند را یاد آور شدند.
 ما نیز امیدواریم دولت مردان تلاش بیشتری کنند . مخصوصا در زمینه اقتصاد و کسب و کار جوانان و مدیریت نرخ ارز و افزایش صادرات غیر نفتی همت ارزنده تری کند.
 وی افزود :کارهای مدیریتی و انتصابات نباید بازی سیاسی باشد و در حکومت اسلامی شایسته سالاری باید حرف اول را بزند. و معنای نظام اسلامی ، نظام شایسته سالار و تقوا مدار است . مردم بزرگوار کشور ما سزاوار خدمت اند.

تقوا صد شاخه دارد و مهمترین آن تقوا در سیاست

آیت الله دری نجف آبادی گفت :تقوا صد شاخه دارد و مهمترین آن تقوا در سیاست است . یک جامعه نیازمند ارکان سیاسی و دولتی با تقواست.

وی  همچنین با تقدیر از فعالیت هایی که در عید غدیر در شهر اراک افتاد و پخش نذری گسترده و اطعام عشاق امامان ولایت گفت : این حرکت ، حرکت بزرگی بود و تقریبا ۲۰۰ هزار نفر در آن شرکت کردند که بسیار ارزشمند بود و امیدواریم این حرکت ها الگوی خوبی برای همه مراسم های مذهبی باشد.
وی همچنین با اشاره به پیش روی بودن روز مباهله گفت : مسیحیان نجران وقتی دیدند پیامبر و خانواده گرامی ایشان در این دیدار حضور یافتند، گفتند ما با دیدن این چهره ها و حقانیت ایشان در صورت ادامه مباهله ، نابودی خود را جدی میبینیم و به مذاکره روی آوردند.

بازگشت حجاج همراه با تثبیت اقتدار هرچه بیشتر جمهوری اسلامی ایران بود

خطیب جمعه اراک با توجه به بازگشت حجاج از سفر حج گفت: بازگشت حجاج همراه با تثبیت اقتدار هرچه بیشتر جمهوری اسلامی ایران بود. که البته در این مهم سقوط پهباد امریکایی، بیفایده بودن تحربم های امریکا و حضور مردم بی تاثیر نبوده است . مردم ما سختی هارا میپذیرند اما تن به ذلت نخواهند داد.
وی با اشاره به اهمیت روز جهانی مسجد گفت : این روز بعد از اهانت رژیم صهوینستی به مسجد الاقصی نام گذاری شد برای همین است که اهمیت این روز و مساجد صد چندان است.
امام جمعه شهرستان اراک ضمن تبریک روز پزشک و دارو ساز را به همه پزشکان اظهار کرد : ما باید از صادر کنندگان تجهیزات پزشکی باشیم چرا که داری ارزش افزوده بالایی است. و این مهم باید مورد توجه جدی مسئولین نظام قرار گیرد.

انتهای پیام / الف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.