احضار یک بازیکن و سرمربی لیگ برتری

سخنگوی فدراسیون فوتبال از برخورد کمیته انضباطی با یک بازیکن و سرمربی لیگ برتری خبر داد.

به گزارش  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، امیرمهدی علوی، سخنگوی فدراسیون فوتبال درباره مشکلاتی که روز گذشته برای بلیت فروشی الکترونیکی دیدار پرسپولیس و پارس جنوبی جم به وجود آمد و حضور هواداران بدون بلیت در ورزشگاه بیان کرد: بلیت فروشی در اختیار باشگاه‌ها است و نباید شرایط به شکلی باشد که آن‌ها از حقوق خود محروم شوند. اینگونه وارد شدن هواداران به ورزشگاه سبب می‌شود حق باشگاه ضایع شود.

او افزود: ایرج عرب و امیرحسین فتحی به واقع از لحاظ مسائل ۲ باشگاه پرسپولیس و استقلال تحت فشار هستند.


بیشتر بخوانید: دنبال راه حلی هستیم تا افراد زیر ۱۵ سال به استادیوم‌ها بیایند/ به زودی دوربین چهره خوان در گیت‌ها نصب می‌شود


و گناهی نکرده اند که درآمد بلیت فروشی خود را هم به سبب برخی ناهماهنگی‌ها از دست بدهند. استقلال و پرسپولیس درآمد دیگری ندارند.

علوی ادامه داد: ۲، ۳ روز پیش جلسه‌ای را با مدیران عامل پرسپولیس و استقلال درباره بحث بلیت فروشی الکترونیکی برگزار کردیم و امیدوارم با حل مشکلات فعلی دیگر هیچ هواداری بدون بلیت وارد ورزشگاه نشود چراکه با این کار به باشگاه آسیب می‌زند. سال‌ها است ما دیگر جیمی جامپ‌ها را در فوتبال حرفه‌ای نمی‌بینیم و امیدوارم این موارد در ایران هم تقبیح شود.


بیشتر بخوانید: دلالی و بازار سیاه در بلیت فروشی از بین می‌رود/ ورودی‌های جداگانه برای بانوان در نظر گرفتیم


او با اشاره به برخورد‌های انضباطی با مربیان و بازیکنان متخلف گفت: در راستای تاکید‌های انضباطی و اخلاقی ارکان فدراسیون فوتبال، با توجه به صحبت‌هایی که یک سرمربی و یک بازیکن پس از بازی روز گذشته انجام دادند، تا ساعاتی دیگر کمیته انضباطی رائی را برای احضار آن‌ها صادر و آن را اعلام می‌کنیم تا دیگر شاهد چنین مسائلی نباشیم. خوشبختانه دیروز بیشتر سرمربیان، مدیران و بازیکنان پس از بازی‌ها تنها در چارچوب اتفاق‌های بازی و در راستای لذت بردن از فوتبال صحبت کردند که این موضوع جای تشکر دارد.

انتهای پیام/

آخرین اخبار از لیگ برتر فوتبال ایران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار