«محمد محقق» به تیم انتخاباتی عبدالله پیوست

محمد محقق، رهبر حزب وحدت اسلامی مردم افغانستان به تیم انتخاباتی «ثبات و همگرایی» به رهبری عبدالله عبدالله پیوست.

«محمد محقق» به تیم انتخاباتی عبدالله پیوستبه گزارش حوزه افغانستان باشگاه خبرنگاران جوان، محمد محقق، رهبر حزب وحدت اسلامی مردم افغانستان به تیم انتخاباتی «ثبات و همگرایی» به رهبری عبدالله عبدالله پیوست.

تیم انتخاباتی ثبات و همگرایی در اطلاعیه آورده است: عبدالله عبدالله و حزب وحدت اسلامی مردم افغانستان به رهبری حاجی محمد محقق با در نظرداشت وضعیت حساس فعلی کشور، با درک مسئولیت های بزرگ ملی،‌ برای تقویت وحدت ملی و تضمین یک افغانستان متحد، سربلند، قوی و پر افتخار توافق کردند تا در انتخابات ریاست جمهوری ۱۳۹۸ مشترکا به مبارزه بپردازند.

این اطلاعیه افزوده است: رهبری تیم ثبات و همگرایی در حالیکه از حمایت استاد محمد محقق به گرمی استقبال می‌کند، این تحول را نقطه عطفی در مبارزات انتخاباتی این جریان می‌داند. ثبات و همگرایی به عنوان نقطه وصل همه اقوام کشور در حالیکه پیروزی در انتخابات آینده و شکل‌گیری حکومت همگرا و با ثبات به حمایت گسترده مردم را محتوم می‌داند برای طرفداران و هوادران خود از پیوستن احزاب، جریان‌ها و شخصیت‌ّهای با نفوذ ملی به این جریان نوید می‌دهد.

گفتنی است که محقق پیش از این به عنوان معاون دوم در تیم انتخاباتی «صلح و اعتدال» به رهبری محمد حنیف اتمر حضور داشت. این تیم انتخاباتی دچار اختلافات داخلی شد و عملا از هم پاشیده است.

انتهای پیام/

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
علیرضاابراهیمی
۱۹:۵۰ ۰۱ شهريور ۱۳۹۸
انشاالله باوجودآقای محمدمحقق و یک انتخابات شفاف ودرست،پیروزانتخابات هستیم،زنده باد افغانستان
آخرین اخبار