قوه قضاییه با قدرت مقابل مفاسد و مفسدان ایستاده است

امام جمعه موقت اصفهان گفت:قوه قضائیه امروز محکم در برابر مفاسد ایستاده است و باید از آن‌ها حمایت وتشکر کرد.

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،حجت‌الاسلام سید مجتبی میردامادی امام جمعه موقت اصفهان امروز در خطبه‌های نماز جمعه اصفهان با بیان اینکه برخی می‌گویند باید سند ۲۰۳۰ را پذیرفت، زیرا همه جهان آن پذیرفت درحالی‌که این حرف غلطی است که می‌زنند، اظهار کرد: دفاع از حق یک اصل اسلامی است، مگر ما تابع جهانی هستیم که می‌بینیم جز دشمنی با ما راهی ندارند.

امام جمعه موقت اصفهان گفت: اگر دشمن دم از امتیاز می‌زند اول فریبکار هستند و دوم این امتیازی که قرار است ما را از دین و ایمان جدا کند توی سرشان بخورد؛ آن‌ها یک‌عمر از طریق جنگ نظامی به مقابله با کشور ما برخاستند و پیش نبردند و امروز از در جنگ اقتصادی و فرهنگی برای ضربه زدن به ارزش‌ها وارد می‌شوند.

او افزود: برخی نیز به بهانه گسترش شادی در جامعه به نقشه‌های دشمن دامن می‌زنند درحالی‌که باید بدانند گناه شادی‌آور نیست، زیرا مردمی که مسئولان را به مسند نشاندند جوانان خود را تقدیم اسلام کردند.

حجت‌الاسلام میردامادی اضافه کرد: برخی به دنبال گسترش گناه در جامعه هستند، امروز بدحجابی نقشه استعماری است که می‌خواهد جامعه را به گناه و شهوت بکشند.

او با اشاره به سخنان رهبر انقلاب در خصوص تولید و تولیدگران، بیان کرد: متأسفانه تولیدی که نجات دهنده جامعه است امروز با ۷۰ خوان رستم مواجه شد و بلافاصله پس از شروع سروکله دستگاه‌هایی مثل مالیات پیدا می‌شود.

امام جمعه موقت اصفهان با توضیح اینکه قوه قضائیه امروز محکم در برابر مفاسد ایستاده است و باید از آن‌ها تشکر کرد، تصریح کرد: ضمن حمایت از قوه قضائیه و رضایت از آیت‌الله رئیسی، چون از کسی هراس ندارد، ولی مردم باید این حمایت خود را نشان دهند.

او با تأکید بر اینکه بی‌حجابی ماموریت دشمن است بنابراین قوه قضائیه، نیروی انتظامی و دستگاه امربه‌معروف و نهی از منکر توجه داشته باشند، ادامه داد: دشمن می‌خواهد از طریق شهوت جوان ما را از دین و مسیر خدا و پیغمبر دور کند؛ مسئولان باید به هوش باشند، زیرا برخورد با این جنگ فرهنگی هوشیاری و حساسیت ویژه‌ای می‌طلبد.

امام جمعه موقت اصفهان خاطرنشان کرد: ملت ما برای خدا مجاهدانه قیام کرد، ولی امروز می‌ببینیم عده‌ای دنیاپرست، شهرت پرست و شهوت‌پرست به جان این مردمی افتادند که درراه انقلاب از تمامی هستی خود گذشته‌اند؛ ریشه مفاسد در جامعه ما فراموشی مرگ و قیامت است

او در پایان گفت: ریشه این مفاسد دوری از یاد خدا و قیامت است و لذا باید خود را آماده کنیم، زیرا دنیا همواره به کام ما نیست و همان اتفاقی که برای فرعون‌ها، قارون‌ها و امثال آن به وجود آمد در کمین کسانی است که قیامت را فراموش کرده‌اند.

انتهای پیام/م

 

خطبه‌های نماز جمعه اصفهان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.