حفظ انسجام و اتحاد ملی تنها راه برون رفت از مشکلات اقتصادی

امام جمعه موقت سنندج در آیین عبادی سیاسی نماز و حدت بخش این شهر گفت:دشمنان و بدخواهان ایران اسلامی بدانند پیوند میان ملت با نظام و رهبری ناگسستنی است.

حفظ انسجام و اتحاد ملی تنها راه برون رفت از مشکلات اقتصادیبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، ماموستا معروف خالدی خطیب جمعه سنندج گفت: به طور قطع ملت ایران از مشكل های اقتصادی كنونی عبور خواهد كرد و در برابر استکبار جهانی سرتسلیم فرود نخواهدآورد.

خطیب جمعه سنندج در ادامه با گرامیداشت هفته دولت، اظهار داشت: این هفته فرصتی برای بیان خدمات دولت به مردم است.

او اضافه کرد: خدمات دولت و مدیران در بخش‌های مختلف انکارناپذیر است اما انتظار می‌رود خدمات و اقدامات گسترده‌تر شود تا بار مشکلات اقتصادی مردم کاهش یابد.

ماموستا معروف خالدی همچنین اذعان داشت: مردم نیز باید با حفظ انسجام و تعامل با دولت و دستگاه‌های مختلف، برای گذر از مشکلات و فشارهای اقتصادی موجود تلاش کنند و فریب توطئه‌ها و دروغ‌های رسانه‌ای دشمنان را نخورند.

خطیب جمعه سنندج در بخش اول خطبه‌ها به جریان مباهله پیامبر(ص) با کفار اشاره کرد و گفت: کسانی که با دین اسلام و پیامبر(ص) و اهل بیت ایشان راه مبارزه را در پیش گیرند قطعا با شکست مواجه خواهند شد.

او به جایگاه ابرار و نیکان در نزد خداوند در روز قیامت اشاره داشت و یادآور شد: اگر می‌خواهیم از نعمات الهی و بهشت برین بهره‌مند شویم باید در ردیف انسان‌های نیک قرار گیریم و دل خود را به نور ایمان نورانی کنیم، چرا که یکی از صفات ابرار، وفاداری به عهد و پیمان با خداوند و بندگان است.

انتهای پیام/م

صحبت های خطیب جمعه سنندج

برچسب ها: ائمه جمعه ، نماز جمعه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.