الگوی گیری مدیران از شهیدان رجایی و باهنر

امام جمعه موقت ساری گفت: مدیران باید شهیدان رجایی و باهنر را الگوی خود قرار دهند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، حجت‌الاسلام یوسف یوسف‌پور امام جمعه موقت ساری در خطبه‌های این هفته نماز جمعه مرکز مازندران، با اشاره به آغاز هفته دولت دوم تا هشتم شهریورماه گفت: در ایران اسلامی ۱۷ هزار شهید ترور و در مازندران ۱۰۶ شهید ترور داریم که به دست آمریکا و گروهک منافقین به شهادت رسیدند.

او افزود: شهیدان رجایی و باهنر بهترین اسوه و الگو در مسئله مدیریت در جامعه هستند و طبق فرمایش رهبری مصداق بارز دلیری و شهادت و پرکاری هستند و مدیران ما هم باید این دو شهید را الگوی خود قرار دهند.

او گفت: مقام معظم رهبری در دیدار با هیات دولت به اقتصاد، رونق تولید و قطع وابستگی از فروش نفت و مسئله حجاب اسلامی تاکید کردند.

امام جمعه موقت مرکز مازندران گفت: اقتصاد کشور را چرخاندن و حل مشکلات را کلید زدن کار آسانی نیست و به همین منظور رهبری فرمودند چرخاندن کلید در قفل مشکلات اقتصادی آسان نیست، اما باید آن را انجام داد.

حجت‌الاسلام یوسف‌پور افزود: مقام معظم رهبری فرمودند دشمن با جنگ نظامی و اقتصادی نمی‌تواند مردم را از پای دربیاورد و به جنگ فرهنگی روی آورد و ارزش‌های الهی و اخلاق و حجاب را زیرسوال می‌برد تا مردم را از دین الهی جدا کند.

او گفت: رهبری در دیدار با کابینه دولت فرمودند با ولنگاری نمی‌توانیم سازش کنیم و با ولنگاری فرهنگی مخالفت داریم و نسبت به آن بی‌تفاوت نیستیم چراکه بی‌حجابی بنیان خانواده را به هم می‌ریزد و ام الفساد جامعه است

امام جمعه موقت مرکز مازندران گفت: انگلیس به نیابت از امریکا کشتی ایران را در آب‌های بین‌المللی توقیف کرد و خیال می‌کردند با توقیف کشتی، ایران عذرخواهی می‌کند و تقاضا بر آزادی کشتی دارند، اما نیروی دریایی ایران با قدرت و اقتدار کشتی انگلیسی را توقیف کرد.

حجت‌الاسلام یوسف یوسف‌پور افزود: کشتی ایران آزاد شد و کشتی انگلیس هنوز در دست ایران است.

او گفت: مسئله سلامت، دارو و درمان از مشکلات جدی کشور است و سزاوار نیست مردم برای تهیه دارو رنج بکشند و انتظارمان این است جامعه پزشکی به این مسئله توجه کنند.

 

انتهای پیام/آ

 

مدیران از شهیدان رجایی و باهنر الگوی گیری کنند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار