ترافیک سنگین در برخی جاده‌های مازندران / جاده هراز یکطرفه شد

آمد وشد خودرو‌ها هم اکنون در برخی جاده‌های مازندران سنگین است و جاده هراز یکطرفه شد.

سرهنگ علیرضا قدمی رئیس پلیس راه مازندران در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،، گفت: هم اکنون آمد و شد خودرو‌ها در جاده هراز محدوده لاریجان و جاده کندوان محدوده، ولی آباد سنگین است.

او با بیان اینکه ترافیک هم اکنون در جاده‌های سوادکوه و کیاسر پرحجم گزارش شده است، افزود: هم اکنون از لحاظ شرایط آب و هوایی آسمان آفتابی و سطح جاده‌ها خشک است.

سرهنگ قدمی گفت: تردد همه وسایل نقلیه از ساعت ۱۴ امروز از رودهن به سمت آمل ممنوع و از ساعت ۱۶ امروز از آب اسک به رودهن در محدوده مشاع یکطرفه شد.

رئیس پلیس راه مازندران با بیان اینکه این محدودیت ترافیکی تا ساعت ۲ بامداد فردا ادامه دارد، افزود: آمد وشد همه کامیون‌ها وکامیونت‌ها به استثنای حاملین موادسوختی و فاسد شدنی در جاده هراز تا ۱۲ امشب ممنوع است.

او گفت: آمد وشد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۳ امروز از کرج به مرزن آباد ممنوع شد.

رئیس پلیس راه مازندران افزود: رفت و آمد انواع وسایل نقلیه با اعلام ماموران پلیس راه در محل، از ساعت ۱۷ تا ساعت ۲ بامداد فردا از مرزن آباد به کرج یکطرفه می‌شود.

او از رانندگانی که قصد تردد در جاده‌های استان مازندران را دارند، خواست: ضمن رعایت مقررات راهنمایی و رانندگی در صورت نیاز به کسب اطلاعات بیشتر با شماره‌های ۲۱۸۲۴۴۲۰ و ۲۱۸۲۴۴۳۴ پلیس راه استان با پیش شماره ۰۱۱ تماس بگیرند.

مازندران ۱۰ هزار و ۷۰۰ کیلومتر راه اصلی و فرعی دارد که سه جاده چالوس، هراز، سوادکوه را به پایتخت و جاده کیاسر مازندران را به سمنان متصل می‌کند.

انتهای پیام/آ

آخرین وضعیت ترافیکی جاده‌های مازندران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار