نائب رئیس اتاق بازرگانی مشترک ایران و افغانستان:

ضرورت رفع مشکلات بانکی بین ایران و افغانستان/ بهبود مناسبات اقتصادی با امارات به نفع دو کشور است

میرمحمدصادقی درباره مشکلات بانکی اخیر بین ایران و افغانستان افزود: این مشکلات هنوز وجود دارد و باید حل و فصل شود.

ضرورت رفع مشکلات بانکی بین ایران و افغانستان/ بهبود مناسبات اقتصادی با امارات به نفع دو کشور استبه گزارش گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، علاءالدین میرمحمدصادقی درباره حل مشکلات بانکی اخیر بین ایران و افغانستان افزود: این مشکلات هنوز به طور کامل حل و رفع نشده است.

وی گفت: دولت افغانستان اعتقاد دارد که باید این مشکلات حل شود و در داخل ایران نیز شرایط به همین گونه است البته ما باید از ظرفیت همسایگی دو کشور استفاده و مشکلات احتمالی را رفع و با تمهیداتی، ارتباطات بانکی با افغانستان را تقویت کنیم.

نایب رئیس اتاق بازرگانی تهران درباره روابط اقتصادی و تجاری با امارات افزود: به هر حال ما با امارات همسایه هستیم و بهترین بازار برای تامین برخی از کالا‌های مورد نیاز امارات، ما هستیم و از طرف دیگر ایران هم نیاز‌هایی دارد که می‌تواند از امارات تامین کند.


بیشتر بخوانید: توجه به ظرفیت‌های داخلی کشور باعث رونق تولید می‌شود/ ضرورت توسعه همکاری با کشور‌های همسایه


میرمحمد صادقی گفت: باید اقداماتی انجام شود تا اگر کدورت‌هایی بین دو کشور وجود دارد برطرف شود و ما مانند سابق ارتباطات خود را با امارات به عنوان یک کشور همسایه داشته باشیم.

وی بهبود مناسبات اقتصادی با امارات را به نفع دو کشور دانست و افزود: باید زمینه‌ای برای بهبود مناسبات فراهم شود، زیرا که این موضوع هم به نفع مردم و هم به نفع فعالان اقتصادی است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار