وکیلی: تیم جمهوری چک بازی خوبی انجام داد/ عملکرد خوبی در سرویس و دفاع نداشتیم

سرمربی تیم ملی والیبال نوجوانان کشورمان گفت: قطعا از گروهمان صعود می‌کنیم، اما ممکن است در پلی آف با قرعه سختی رو به رو شویم.

وکیلی: چک بازی خوبی انجام داد/ روی سرویس و دفاع خوب نبودیم / از گروهمان صعود می کنیمبه گزارش خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، وکیلی سرمربی تیم ملی والیبال نوجوانان کشورمان پس از شکست سنگین مقابل جمهوری چک در دومین دیدار تیم ملی نوجوانان کشورمان در رقابت‌های قهرمانی جهان گفت: شاهد بازی سنگینی بودیم، تیم ملی والیبال چک در انتخابی رقابت‌های انتخابی جهان هم وضعیت خوبی داشت و پس از آلمان قرار گرفت، آن‌ها بازی‌های خوبی انجام دادند و امروز هم عالی بودند.

او درباره شرایط بازی امروز بیان داشت: تیم والیبال چک فشار زیادی را با سرویس هایش به ما وارد کرد و ما هم نتوانسیم روی ساعد هایمان موفق باشیم به همین دلیل عملکردمان ضعیف شد و آن‌ها توانستند بازی را به نفع خودشان تمام کنند. چک روی سرویس، دفاع و ساعد  از ما بهتر بود، حالا هم تیم ما نیاز به ریکاوری دارد تا آماده بازی مقابل کلمبیا و ایتالیا شود.  


بیشتر بخوانید: تیم ملی والیبال نوجوانان ایران ۳ - بلغارستان ۱ / شروع مقتدرانه شاگردان وکیلی در رقابت‌های قهرمانی جهان


سرمربی تیم ملی والیبال نوجوانان کشورمان ادامه داد: در این رده سنی غافلگیری زیاد است و به ندرت تیمی می‌تواند بدون باخت تا آخر مسابقات جلو برود، به هر صورت بازیکنان  نوجوان هستند،   لغزش دارند و ممکن است دچار احساسات شوند یا حریفشان را دست کم بگیرند،   ما تمام تلاشمان را کردیم و در هر ست ۶ تعویض را انجام دادیم، اما به هر صورت نتیجه دلخواه به دست نیامد و روزمان نبود.

وکیلی در پایان گفت: به لحظا روحی و فنی باید تیم را برگردانیم، قطعا از گروهمان صعود می‌کنیم، اما ممکن است در پلی آف با قرعه سختی رو به رو شویم به امید خدا بازی با کلمبیا و ایتالیا بتوانیم جبران کنیم، ممکن است ضد و خورد در جدول زیاد باشد ما باید شرایط خودمان را درست کنیم و به وضعیتمان سر و سامان ببخشیم،   به عنوان سرمربی ناراحت هستم به نوعی می‌خواهم معذرت خواهی کنم، اما ورزش و کار در رده سنی نوجوان همین است.  


بیشتر بخوانید:ایران ۰ - جمهوری چک ۳ / شکست سنگین و عجیب شاگردان وکیلی در گام دوم رقابت‌های قهرمانی جهان


انتهای پیام/ 

اظهارات سرمربی تیم ملی والیبال نوجوانان پس از شکست مقابل جمهوری چک 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار