مدیر تیم‌های ملی اسکی: دیزین یکی از سخت‌ترین پیست‌های دنیا است

جواد صید گفت: دیزین به خاطر نوع چمن و شیبی که دارد یکی از سخت‌ترین پیست‌های دنیا محسوب می‌شود.

دیزین یکی از سخت‌ترین پیست‌های دنیا استجواد صید مدیر تیم‌های ملی اسکی ایران در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، در حاشیه ی رقابت های کاپ اسکی جوانان در پیست بین المللی دیزین بیان کرد: ما پیش از مسابقات یک اردو در پیست فندقلو اردبیل داشتیم که سطح اسکی بازیکنان در آنجا پایین‌تر بود. خوشبختانه توانایی آن‌ها بالاتر رفته است چرا که تمرینات خود را زیر نظر دو مربی خوب محمود غلامی و یاسر صید دنبال کردند. دیزین با توجه به شیب و نوع چمن یکی از سخت‌ترین پیست‌های دنیا محسوب می‌شود و چمن این پیست کاشته شده است. طی دو روز اول بازیکنان عملکرد بسیار خوبی داشته اند و توانستند مدال‌های خوشرنگی را کسب کنند.


بیشتر بخوانید: عنوانی تاریخی برای اسکی روی چمن ایران/ سولقانی در جایگاه چهارم جهان قرار گرفت


او  در ادامه گفت: کاپ جوانان یک مسابقه بین المللی است که از سوی فدراسیون جهانی تایید شده است. نماینده فدراسیون جهانی در مسابقات حضور دارد که بدون هماهنگی او حتی یک مسابقه هم برگزار نمی‌شود.

مدیر تیم های ملی در پایان عنوان کرد: مارپیچ کوچک سخت‌تر از رشته‌های سرعتی است و اسکی باز باید عکس العمل بالایی داشته باشد به همین جهت مصدومیت‌های آن بیشتر است. بانوان اسکی باز کشورمان هم عملکرد خوبی داشتند و ثمین داوری توانست در روز دوم رقابت ها مدال برنز کسب کند. در بخش آقایان نیز بازیکنان ما با تراز اول‌ دنیا رقابت می‌کنند و در رقابت‌های قهرمانی جهان نشان دادند که می‌توانند هم پای حریفات قدرتمند اسکی کنند.


بیشتر بخوانید: ثمین داوری به مقام هشتم رسید


انتهای پیام/

آخرین اخبار از فدراسیون اسکی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار