واکنش ضرغامی به تشکیل مثلث مقابله با مفاسد اقتصادی:

زنده باد دومینو!

عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی در صفحه مجازی خود نسبت به اتحاد قوه‌قضاییه، دستگاه‌های اطلاعاتی و فعالان رسانه‌ای برای مبارزه با مفسدان اقتصادی واکنش نشان داد.

واکنش ضرغامی به تشکیل مثلث قوه‌قضاییه، دستگاه‌های اطلاعاتی و فعالان رسانه‌ایبه گزارش خبرنگار حوزه سیاسیون  گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، اخیرا اتفاقاتی در راستای مقابله با متخلفان در کشور صورت گرفته است. در این موج جدید قوه‌قضاییه، دستگاه‌های اطلاعاتی و فعالان رسانه‌ای با یکدیگر متحده شده‌اند تا بتوانند جلوی مفسدان اقتصادی را بگیرند. 

سید عزت‌الله ضرغامی، عضو شواهای عالی انقلاب فرهنگی و فضای مجازی در صفحه توئیتر خود به این اتفاق واکنش نشان داد و آن را حرکتی مثبت در راستای مبارزه با این مفاسد دانست. او در این متن این حرکات را انقلابی دانست و  به نگرانی محافظه کاران از رخ دادن این اتفاق اشاره کرد.

متن پست وی را در ادامه مشاهده می‌کنید:

«تشکیل مثلث قوه‌قضاییه، دستگاه‌های اطلاعاتی و فعالان رسانه‌ای در موج جدید مقابله با مفاسد اقتصادی دلگرم کننده و شیرین شده است. محافظه کاران، نگران دومینو شده‌اند! می گویم اگر این اقدامات انقلابی، دومینو است، پس زنده باد دومینو !»

واکنش ضرغامی به تشکیل مثلث قوه‌قضاییه، دستگاه‌های اطلاعاتی و فعالان رسانه‌ای

انتهای پیام/

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
علی طاهری
۰۰:۳۱ ۰۲ شهريور ۱۳۹۸
زنده باد سید بزرگوار ما‌جناب حاج آقا‌رئیسی‌
درود‌برشرفت‌ای‌اولاد‌پاک‌زهرای‌اطهر سلام الله علیها
به‌امید ریشه کن شدن تمام مفسدان‌ اقتصادی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۵۵ ۰۹ شهريور ۱۳۹۸
انشاالله اگر دست مفسدان و خائنین به وطن از ذخایر اقتصادی و اطلاعاتی کشور کوتاه بشود ، وطن عزیز ما باز هم با وجود تحریم ها آباد تر از این ها خواهد شد .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۳۵ ۰۱ شهريور ۱۳۹۸
پس دو برابر زنده باد
آخرین اخبار