آسوشیتدپرس گزارش داد:

نگاهی به مشکلات نظام آموزشی آمریکا

خبرگزاری آسوشیتدپرس در گزارشی اعلام کرد به دلیل مشکلات آموزشی در آمریکا حتی معلمان ابتدایی نیز به دلیل عدم دریافت حقوق مناسب تمایلی به تدریس ندارند.

آسوشیتدپرس از مشکلات آموزشی در آمریکا خبر دادبه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از آسوشیتدپرس، با وجود کمبود معلم در برخی از مدارس ایالات مختلف آمریکا، معلمان ابتدایی نیز به دلیل عدم دریافت حقوق مناسب تمایلی به اشتغال در این مقطع تحصیلی ندارند.

هیلاری مادریگال معلم کلاس اول سال گذشته به طمع اینکه با دریافت حقوق بالای معلمی، مجبور نیست برای خرید خودروی جدید به شغل دوم خود یعنی خدمتکاری در منازل ادامه دهد، با مراجعه به مدرسه‌ای در همان منطقه برای تدریس اعلام آمادگی کرد.
وی که اکنون به عنوان معلم در مدرسه سالت لیک مشغول به کار است معتقد بود با داشتن مدرک دانشگاهی می‌تواند به عنوان معلم در زندگی مردم تفاوت ایجاد کند، اما غافل از اینکه برای پرداخت هزینه‌های جاری ماهانه ناگزیر به شستن لباس مردم شده است.
معلمان مدارس منطقه‌ای در سراسر آمریکا برای پرداخت هزینه‌های زندگی ناگزیرند با پیامد‌های تازه‌ترین رویداد‌های اقتصادی و سیاسی دست و پنجه نرم کنند.

اعتراضات اخیر جنبش اعتراضی معلمان آمریکا جهت افزایش حقوق و شرایط بهتر و همچنین کمبود نیرو‌های آموزشی در مدارس به دلیل کاهش بودجه، سبب پیچیده شدن و وخامت اوضاع آموزشی برای تامین معلمان کافی در مدارس شده است.
براساس تازه‌ترین آمار اتحادیه آموزش ملی، از زمان گسترش جنبش اعتراض ملی موسوم به "Red ۴ Ed" در دو سال پیش آمریکا تاکنون میانگین دستمزد معلمان مدارس عمومی در این کشور ۲ درصد افزایش یافته است. این در حالی است که بر اساس اظهارات الیان ویس کارشناس موسسه سیاست اقتصادی، در چهار سال گذشته مشاغل خالی معلمی از مرز ۱۰۰ هزار گذشته است.
وی با اشاره به کندی روند تامین بودجه مدارس برای گذار از رکود گذشته افزود، اگرچه اوضاع اقتصادی اکنون به طور نسبی بهتر است، اما هنوز تقاضای کافی و مناسب برای کسب شغل معلمی وجود ندارد که با ادامه چنین وضعیتی معلمان فشار بیشتری به ایالت‌ها وارد خواهند کرد.
براساس گزارش آژانس برنامه ریزی منطقه‌ای غیرانتفاعی یوتا اینویژن، کمبود معلم دست کم در ده سال گذشته در این ایالت سبب وخامت در وضعیت آموزشی جمعیت رو به رشد دانش آموزان خواهد شد.
بسیاری از معلمان کلاس اول ابراز نگرانی می‌کنند عدم تطابق بین درآمد و هزینه‌های معلمان جوان سبب تشدید اعتراضات و برپایی جنبش‌های اعتراضی و خیابانی خواهد شد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار