خوب، بد، حیف بازی نمایندگان ورزش استان مرکزی

نمایندگان استان مرکزی در بازی‌های لیگ برد، شکست و تساوی را تجربه کردند.

تساوی و شکست نمایندگان ورزش استان مرکزیبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، نمایندگان فوتسال، فوتبال و هندبال استان مرکزی در بازی‌های لیگ برد، شکست و تساوی را مقابل حریفان تجربه کردند.

برد شیرین نماینده فوتسال استان مرکزی

در هفته نهم لیگ برتر فوتسال تیم سن‌ایچ ساوه در سالن فجر ساوه میزبان ارژن شیراز بود که در نهایت هم توانست در یک بازی تهاجمی با نتیجه ۵ بر ۲ از سد میهمان خود بگذرد وحریف را با شکست بدرقه کندو با ۱۹ امتیاز همچنان بر صدر جدول تکیه بزند.

تساوی نمایندگان فوتبال استان مرکزی

تیم‌های فوتبال آلومینیوم اراک و خوشه طلایی ساوه در هفته دوم لیگ دسته اول فوتبال باشگاه‌های کشور مقابل حریفان خود در کرج و قم به میدان رفتند.

آلومینیوم سازان که در هفته اول فجر شهید سپاسی را ۳ بر یک شکست داده بود، در البرز به مصاف گل ریحان رفتند و در پایان ۹۰ دقیقه تلاش به تساوی رضایت دادند.

دیگر نماینده فوتبال استان خوشه طلایی ثنای ساوه که زمین چمن شهید چمران، برای میزبانی آن‌ها در شهر یاقوت‌های سرخ هنوز آماده نشده بود، در ورزشگاه یادگار امام قم در مقابل میهمان خود تیم قشقایی شیراز یک بر یک مساوی شدند.

آلومینیوم اراک در هفته سوم لیگ آزادگان سه شنبه ۵ شهریور در اراک میزبان نود ارومیه خواهد بود و خوشه طلایی ثنا ساوه در تبریز میهمان علم و ادب این شهر است.

شکست بیرون از خانه نماینده هندبال استان مرکزی

در هفته دوم لیگ برتر هندبال آقایان کشور هم خیبر اراک میهمان فرازبام خاییز دهدشت کهگیلویه و بویراحمد بود که نتیجه را ۲۴ بر ۱۹ به فرازبام خاییز دهدشت واگذار کرد.

انتهای پیام / ج

برچسب ها: فوتسال ، فوتبال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.