جانشین معاون هماهنگ کننده ناجا خبر داد؛

ارتقای توان رزمی با استفاده موثر از علوم روانشناسی و روانپزشکی

سردار فتحی زاده بر اهمیت بهداشت روانی در یگان‌های انتظامی به لحاظ حفظ سلامت روانی و افزایش بهره‌وری تأکید کرد.

ارتقای توان رزمی با استفاده موثر از علوم روانشناسی و روانپزشکیبه گزارش خبرنگار حوزه حوادث و انتظامی گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، سردار محسن فتحی زاده جانشین معاون هماهنگ کننده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران در نشست بین المللی روانشناسی و روانپزشکی در نیرو‌های انتظامی و نظامی گفت: سلامت روان یکی از مهمترین شاخص‌های سلامت جامعه قلمداد می‌شود و با سلامت جسمانی، اجتماعی و معنوی رابطه عمیقی دارد.

جانشین معاون هماهنگ کننده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران گفت: بهداشت روانی در یگان‌های انتظامی به لحاظ حفظ سلامت روانی و افزایش بهره‌وری در فعالیت‌های پلیس از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

سردار فتحی زاده تصریح کرد: در زمان جنگ تحمیلی، نیرو‌های مسلح ضمن مقابله با تهدیدات موفق به کنترل آن و حفظ امنیت در کشور شدند.


بیشتر بخوانید: تقویت پلیس دانش بنیان از اهداف معاونت بهداری ناجا


او افزود: کمیته بین المللی طب نظامی به عنوان یک سازمان با قدمت، خدمات روانی را ارائه کرده است، جمهوری اسلامی ایران تشکیل مجمع جامع سلامت روان را در این کمیته مطرح کرد که بعد از بحث و تبادل نظر بین ۱۱۹ عضو کنگره موضوع پیشنهادی به تصویب رسید و در حال حاضر ایران به عنوان رئیس مرکز انتخاب شده است.

جانشین معاون هماهنگ کننده ناجا با بیان اینکه ارتقای توان رزمی با استفاده موثر از علوم روانشناسی و روانپزشکی و ارائه خدمات بهداشت در بالاترین سطح ممکن به پرسنل نیرو‌های انتظامی و نظامی و خانواده‌هایشان از جمله برنامه‌های ماست، تصریح کرد: ارتقای توان کارشناسان با بهره گیری از دانش‌های روز جهان و تشکیل کارگاه‌های متعدد و نشست‌های تخصصی در دستور کار مرکز جامع بین المللی سلامت و روان قرار دارد.

سردار فتحی زاده خاطر نشان کرد: امیدواریم بتوانیم که در مرکز جامع بین المللی سلامت و روان با اولویت پیشگیری پژوهش و آموزش نقش موثری در فعالیت کارکنان انتظامی ایفا کنیم.

انتهای پیام/

اهمیت ویژه بهداشت روانی در سلامت نیروهای یگان‌های انتظامی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار