بسته اخبار حوادث امروز دوم شهریورماه ۹۸؛

از توقیف کامیون‌های حامل مرغ قاچاق تا متلاشی شدن باند سرقت احشام

مهم‌ترین حوادث امروز شنبه دوم شهریور ماه سال ۹۸ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد، مهم‌ترین حوادث امروز شنبه دوم شهریور ماه سال ۹۸ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

توقیف کامیون‌های حامل مرغ قاچاق درخاتم

سرهنگ غلامرضا کشوری فرمانده انتظامی شهرستان خاتم گفت: در راستای برخورد با جابجایی دام و طیور بدون مجوز، ماموران پلیس آگاهی شهرستان خاتم هنگام کنترل محور هرات به چاهک چهار دستگاه کامیون حامل مرغ زنده را متوقف کردند.

او خاطر نشان کرد: با بررسی اسناد و مدارک خودرو‌ها مشخص شد که این کامیون‌ها حامل چهار هزار و ۳۲۶ قطعه مرغ زنده به صورت قاچاق و بدون مجوز هستند که بلافاصله خودرو‌ها توقیف و چهار متهم نیز دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان خاتم با بیان اینکه کارشناسان ارزش این محموله طیور قاچاق را یک میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریال برآورد کرده اند افزود: مرغ‌های کشف شده به اداره دامپزشکی شهرستان تحویل داده شد.

متلاشی شدن باند سه نفره سرقت احشام در میبد

سرهنگ سید محمد طاهر موسوی فرمانده انتظامی شهرستان میبد گفت: در پی شکایت تعدادی از دامداران مبنی بر سرقت احشام، پیگیری موضوع به صورت ویژه در دستور کار مأموران پلیس آگاهی شهرستان قرار گرفت.

سرهنگ وسوی افزود: با انجام اقدامات فنی و اطلاعاتی و تلاش و همکاری شبانه روزی ماموران پلیس آگاهی شهرستان، باند سه نفره سارقان احشام شناسایی و طی یک عملیات ضربتی دستگیر شدند.

این مسئول انتظامی اذعان داشت: متهمان در تحقیقات مقدماتی منکر سرقت‌های خود شدند ولی پس از ارائه دلایل و مدارک به سرقت ۴۵ راس احشام اعتراف کردند.
سرهنگ موسوی در پایان از دامداران خواست: مجموعه‌های دامداری خود را به حداقل‌های حفاظت فیزیکی مجهز نمایند و در صورت نیاز از نگهبان آموزش دیده و تایید صلاحیت شده استفاده کنند.

مواد مخدری که به مقصد نرسید

سرهنگ سید رضا مکی جانشین فرمانده انتظامی استان گفت: ماموران انتظامی خاتم در یک عملیات ایست و بازرسی ۴۰۰ کیلو گرم ماده مخدر تریاک را کشف کردند.

سرهنگ مکی افزود: این مقدار ماده مخدر حین کنترل خودرو‌های عبوری از یک دستگاه کامیونت ایسوزو را که با محموله قطعات صنعتی از جنوب کشور عازم پایتخت بود بدست آمد.

او  اظهار داشت: در این زمینه دو متهم دستگیر و تحویل مقام قضایی شدند.

سه شکارچی متخلف در مهریز دستگیر شدند

محمدرضا خدارحمی رئیس اداره محیط زیست مهریز گفت: با تلاش ماموران یگان حفاظت این اداره، سه نفر به اتهام شکار غیرمجاز در منطقه حفاظت شده کالمند بهادران این منطقه شناسایی و دستگیر شدند.

خدارحمی افزود: از این افراد یک قبضه اسلحه ۳۰۸ غیرمجاز، سه جلد دوربین چشمی، لاشه دو رأس بز و بزغاله وحشی کشف شد.

او ادامه داد: متخلفان طبق مقررات با هماهنگی تحویل مقام قضایی شدند.

انتهای پیام/ غ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار