جانشین فرمانده لشکر۵۸ تکاور ذوالفقار شاهرود خبر داد؛

کمک ارتش به کارکنان لشکر ۵۸ تکاور اسیب دیده در سیل

سرتیپ دوم ستاد کریم چشک گفت: به ۱۱۳ نفر از کارکنان پایور و وظیفه که در سیل‌های اخیر شمال کشور دچار زیان و آسیب‌دیدگی شده‌اند کمک نقدی اهداء شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، سرتیپ دوم ستاد کریم چشک جانشین فرمانده قرارگاه عملیاتی لشکر ۵۸تکاور ذوالفقار شاهرود به ۱۱۳ نفر از کارکنان پایور و وظیفه که در سیل‌های اخیر شمال کشور دچار زیان و آسیب‌دیدگی شده‌اند از طرف امیر فرماندهی نزاجا مبلغ یک میلیارد ریال کمک نقدی اهداء شد.

او افزود: این کمک‌ها به‌منظور تکریم ، قدردانی و قوت قلب به کارکنان پایور و وظیفه‌ای که در سیل بهار سال جاری منجر به تخریب، آسیب‌دیدگی منازل مسکونی و خسارت‌های جانی و مالی خانواده‌های آنان شده، صورت می‌گیرد.

جانشین فرمانده قرارگاه عملیاتی لشکر ۵۸تکاور ذوالفقار شاهرود در ادامه بیان کرد: ارتش۵۰ هزار شهید در دفاع از حریم ولایت و حرم اهل‌بیت(ع) تقدیم انقلاب کرده و امروز در حوزه‌های اجتماعی و فرهنگی نیز نشان داده که درصحنه حضور دارد.

امیر کریم چشک ابراز داشت: ارتش بارها نشان داده که در حوزه یاری‌رسانی به مردم نیز در خدمت‌گزاری حاضر است که نمونه آن را می‌توان در کمک به سیل‌زدگان ۲۵ استان کشور در سال ۹۸ شاهد بود و این نشان می‌دهد که ارتش فقط برای جنگ ساخته نشده بلکه خدمت به مردم را نیز سرلوحه قرار داده است.

او در ادامه و با اشاره به مؤلفه‌های ارتش انقلابی، تصریح کرد: صبر و استقامت در زمره مؤلفه‌های یک ارتش انقلابی است و این دقیقاً همان شاخص‌هایی است که دشمنان ما از آن واهمه دارند همچنین مؤلفه دیگر ارتش انقلابی، سرسختی اشداء علی الکفار است که با وجود همه مشکلات در برابر دشمنان باید سرسخت و کوبنده بود.

انتهای پیام / م

کمک ارتش به سیل‌زدگان ۲۵ استان کشور

 

برچسب ها: ارتش ، حوادث
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.