با حضور ابتکار؛

افتتاح مرکز جامع نگهداری و حمایت از زنان و دختران آسیب دیده استان مرکزی

با حضور معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده افتتاح مرکز جامع نگهداری و حمایت از زنان و دختران آسیب دیده استان مرکزی افتتاح شد.

  به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، با حضور معصومه ابتکار معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده مرکز جامع مداخلات در حمایت‌های اجتماعی زنان و دختران و مرکز نگهداری زنان و دختران  آسیب دیده استان مرکزی در اراک  به بهره برداری رسید.

مرکز جامع مداخلات در حمایت‌های اجتماعی زنان و دختران و مرکز نگهداری زنان آسیب دیده استان مرکزی با زیربنای ۲ هزار متر مربع در ۲ طبقه ساخته شده و ۳۶ اتاق دارد.

برای بهره برداری از این مرکزی مبلغ یک میلیاردو ۲۰۰ میلیون تومان صرف شده است.

نشست با بانوان منتخب استان مرکزی، افتتاح موزه عمارت وکیل و بازدید از بند نسوان ندامتگاه اراک از دیگر برنامه‌های پیش بینی شده سفریک روزه ابتکار به استان مرکزی است.

معصومه ابتکار معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده صبح امروز وارد اراک شد و بعد از اینکه در بدو ورود در پاویون ویژه میهمانان مورد استقبال مسئولان استان مرکزی قرار گرفت به گلزار شهدای اراک رفت به مقام شهیدان ادای احترام کرد.

ابتکار سپس با آیت الله دری نجف آبادی نماینده، ولی فقیه در استان مرکزی دیدار کرد و ضمن شرکت در شورای توسعه برنامه ریزی استان مرکزی از سند ارتقاء وضعیت زنان و خانواده استان مرکزی رونمایی کرد.

مرکز جامع نگهداری زنان آسیب دیده در اراک

انتهای پیام/ ج

با حضور معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده چند طرح حمایتی در اراک افتتاح شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.