نخستین ایستگاه آتش‌نشانی منطقه ناژوان راه اندازی می‌شود

مدیر طرح ساماندهی ناژوان اصفهان گفت: نقشه‌های ایستگاه آتش‌نشانی تایید شده و در مرحله انتخاب پیمانکار هستیم؛ البته جانمایی محل ایستگاه به گونه‌ای انجام شده که مراکز گردشگری و مسکونی را پوشش دهد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان ،حسن شفیعی مدیر طرح ساماندهی ناژوان اظهار کرد: با توجه به شرایط سخت تامین آب در شهر اصفهان، شهرداری با همراهی معاونت خدمات شهری شهرداری و سازمان پارک‌ها و فضای سبز پیش‌بینی لازم برای زیرساخت‌های اصلی تامین آب را انجام داده است.


او افزود: سال گذشته یک مخزن دو هزار مترمکعبی و یک مخزن هزار متر مکعبی به مجموعه مخازن ذخیره آب ناژوان اضافه شد که یکی از مخازن در ضلع شمال و دیگری در ضلع جنوب زاینده رود احداث شد.

مدیر طرح ساماندهی ناژوان با بیان اینکه عملیات احداث مخزن شماره سه ناژوان بیش از ۴۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد، تصریح کرد: عملیات اجرایی مخزن دو هزار مترمکعبی شماره چهار ناژوان در حال سپری کردن مراحل اداری و انتخاب پیمانکار است.

او خاطرنشان کرد: احداث کلکتور ضلع شمالی رودخانه زاینده‌رود در منطقه ناژوان تاکنون ۴۰ درصد پیشرفت داشته است.

شفیعی اظهار کرد: با حمایت معاونت خدمات شهری و سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی نخستین ایستگاه آتش‌نشانی منطقه ناژوان که طراحی و مطالعات اولیه آن انجام شده، به زودی کلنگ‌زنی خواهد شد.

او با بیان اینکه نخستین ایستگاه آتش‌نشانی منطقه ناژوان در ضلع جنوب این منطقه راه اندازی می‌شود، افزود: نقشه‌های این ایستگاه تایید شده و در مرحله انتخاب پیمانکار هستیم؛ البته جانمایی محل ایستگاه به گونه‌ای انجام شده که مراکز گردشگری و مسکونی را پوشش دهد.

مدیر طرح ساماندهی ناژوان تصریح کرد: جانمایی ایستگاه شماره دو آتش نشانی ناژوان در شمال این منطقه انجام شده و درحال دریافت تاییدیه سازمان آتش نشانی هستیم.

او از تکمیل شبکه‌گذاری لوله آب مادی‌های ناژوان خبر داد و گفت: بیش از ۵۰ کیلومتر مادی در ناژوان وجود دارد که ابتدای امسال شبکه‌گذاری لوله‌های آن به پایان رسید.

انتهای پیام/م

 

عملیات احداث مخزن شماره سه ناژوان

برچسب ها: آب ، آتش نشانی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.