شرکت‌های برتر کشور در نمایشگاه لیزینگ اصفهان

مدیر روابط عمومی شرکت نمایشگاه‌های بین المللی اصفهان ازحضور ۱۰۰ شرکت برتر ایرانی در سومین نمایشگاه بزرگ لیزینگ اصفهان خبرداد.

رضا صادقیان مدیر روابط عمومی شرکت نمایشگاه‌های بین المللی اصفهان در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان گفت:این نمایشگاه برای سومین سال متوالی است که در استان اصفهان برگزار می‌شود و خوشبختانه استقبال بسیار خوبی از سوی مردم برای بازدید ازاین نمایشگاه صورت گرفته است.

او افزود:سال گذشته ۷ هزار متر مربع فضا برای نمایشگاه لیزینگ در نظر گرفته شده بود، اما امسال با توسعه این نمایشگاه حدود ۹ هزار متر مربع فضا برای این کار در نظرگرفته شده که امر باعث استقبال بیشتر مردم نسبت به سال‌های گذشته از نمایشگاه لیزینگ اصفهان شده است.

مدیر روابط عمومی شرکت نمایشگاه‌های بین المللی اصفهان گفت: استاندارد نمایشگاه لیزینگ در استان اصفهان در وضعیت خوبی قرار دارد و این موضوع اصلی‌ترین عامل استقبال بازدید کنندگان از این نمایشگاه بزرگ است.

صادقیان ادامه داد:۱۰۰ شرکت برتر از استان‌های اصفهان، تهران، فارس، آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی و یزد در قالب ۳۳۳ غرفه در این نمایشگاه کالا‌های خود را در معرض بازدید علاقمندان قرار می‌دهند.

او یاد آور شد:کالا‌هایی که در این نمایشگاه وجود دارند شامل صنایع چوب، لوستر، سیستم‌های روشنایی، لوازم خانگی، لوازم صوتی و تصویری، مسکن و املاک، وسایل نقلیه مانند دوچرخه، اتومبیل و موتور سیکلت، بیمه، دفتر‌های خدماتی، شرکت‌های لیزینگ، خدمات اعتباری و مالی، اژانس‌های مسافرتی، کالای خواب، انواع فرش‌های دستی و ماشینی، انواع تلفن‌های همراه، کالا‌های دیجیتال مانند تبلت ولپ تاپ هستند.

مدیرروابط عمومی شرکت نمایشگاه‌های بین المللی اصفهان اضافه کرد:۹۰ درصد این کالا‌ها در نمایشگاه لیزینگ اصفهان تولید داخل و از کیفیت بسیار مطلوبی برخوردار است.

او ادامه داد:اساس این نمایشگاه بر فروش کالا‌های اقساطی است وبازدید کنندگان در این نمایشگاه می‌توانند کالا‌های مورد نیاز خود را به صورت اقساطی و یا پیش پرداخت خریداری کنند.

صادقی تصریح کرد:این نمایشگاه از تاریخ ۳۱ مرداد ماه تا ۴ شهریور ماه از ساعت ۱۷ تا ۲۳ در محل دائمی نمایشگاه‌های اصفهان برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/ی
 


رونق تولید ملی در نمایشگاه لیزینگ اصفهان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
علی
۰۲:۳۹ ۰۳ شهريور ۱۳۹۸
عالی بود افرین به خبرنگارش.
من که خیلی خوشم امد
آخرین اخبار