معاون سیاسی وزارت کشورعنوان کرد؛

هفته دولت فرصتی برای ارائه دستاورد‌های نظام و دولت

معاون سیاسی وزیر کشور گفت: هفته دولت فرصتی ارزنده برای بیان خدمات و دستاورد‌های نظام و دولت است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، جمال عرف معاون سیاسی وزیر کشور در آیین تجدید میثاق با آرمان‌های شهدا در گلزار شهدای ساری بر تداوم راه و آرمان شهدا بویژه شهیدان رجایی و باهنر در مسیر خدمتگزاری به مردم تاکید کرد.

او با بیان اینکه دولت خدمات ارزنده‌ای در این مدت ارایه کرده است، گفت: طرح‌های فراوانی در بخش‌های مختلف در حال اجرا است.

عرف افزود: هفته دولت فرصتی ارزنده برای بیان خدمات و دستاورد‌های نظام و دولت است.

اطلاع رسانی فعالیت‌های دولت را در شرایط خاص تحریم به مردم

احمد حسین زادگان استاندار مازندران نیز در این آیین گفت: رمز غلبه بر مشکلات و تهدید‌های دشمنان و توسعه و اعتلای کشور، وفاداری به آرمان‌های شهدا، بینانگذار جمهوری اسلامی و رهنمود‌های رهبر معظم انقلاب اسلامی و وحدت و همدلی است.

او با بیان اینکه امسال سعی کردیم با عبور از برنامه‌های سنتی و همایشی، با بهره گیری از فضای رسانه‌ای و مجازی، فعالیت‌های دولت را در شرایط خاص تحریم به مردم اطلاع رسانی کنیم، افزود: علیرغم شرایط سنگین و سخت اقتصادی دولت توانست طرح‌های نیمه تمام را به اتمام برساند.

استاندار مازندران گفت: همه ما توسعه و پیشرفت و آبادانی کشور را مدیون خون شهدای هشت سال دفاع مقدس و مقاومت مردم این سرزمین هستیم و همواره خود را وامدار شهدای انقلاب اسلامی و هشت سال دفاع مقدس می‌دانیم.

حسین زادگان افزود: هفته دولت سال جاری نسبت به گذشته به دلیل تحریم یک جانبه و ظالمانه استکبار جهانی به سرکردگی آمریکا علیه کشورمان شرایط خاصی را پیش روی تمام مسئولان قرار داده است و با وجود این تحریم‌های ظالمانه، امروز جمهوری اسلامی ایران در جایگاه خوبی در جهان قرار دارد.

او گفت: اگرچه تحریم مشکلاتی را برای کشور در حوزه اقتصادی ایجاد کرد، ولی تجربه چهار دهه گذشته نشان داده که جمهوری اسلامی ایران با وجود تمام این ناملایمات راه خود را ادامه می‌دهد و با اراده قوی که بین مردم و مسئولان برای حفظ نظام جمهوری اسلامی وجود دارد، این تحریم‌ها کارساز نخواهد بود.

استاندار مازندران افزود: مدیران دستگاه‌های اجرایی استان، باید برای تحقق اهداف و برنامه‌های مصوب استانی تلاش مصاعفی داشته باشند و در هفته دولت عملکرد نظام و دولت را برای ایجاد روحیه امید و نشاط در جامعه به خصوص در بین نسل جوان بیان کنند.

انتهای پیام/ م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار