عیادت از ۶ هزار بیمار توسط خادمان و خادمیاران حرم رضوی

جمعی از خادمان و خادمیاران حرم مطهر رضوی به مناسبت دهه کرامت به عیادت از ۶ هزار بیمار پرداختند.

عیادت از ۶ هزار بیمار توسط خادمان و خادمیاران حرم رضویبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، محمد محمود زاده نماینده دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی گفت: هر ساله در ایام دهه کرامت خادمان و خادمیاران حرم رضوی به سراسر کشور و کشور‌های منطقه سفر می‌کنند و به دیدار بیماران و خانواده شهدا و ایثارگران می‌روند، اما در ایام دهه ولایت به بیمارستان‌های مشهد می‌روند و پیام شادی این ایام را به بیماران منتقل می‌کنند.

او ادامه داد: حضور خادمان حرم رضوی در فضای بیمارستان اکبر به عنوان یکی از بیمارستان اطفال مشهد موجب آرامش خاطر والدین وکودکانی شد که در بستر بیماری بودند و یا مراحل دوران نقاهت خود را پس از عمل جراحی سپری می‌کردند.

نماینده دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی گفت: خادمان و خادمیاران حرم رضوی که امروز مهمان بیمارستان اکبر بودند از بخش‌های اورژانس، اورژانس پشتیبان، گوارش، عفونی، غدد، ریه، جراحی، ایمونولوژی، دی کلینیک و آلرژی بازدید کردند و دقایقی را با بیماران گذراندند تا پیام آور شادی ایام عید غدیر و لطف امام مهربانی‌ها باشند.

محمود زاده با اشاره به اینکه تاکنون ۶ هزار بیمار توسط خادمیاران و خادمان حرم رضوی عیادت شدند و مورد لطف خادمان امام مهربانی‌ها قرار گرفتند، افزود: به همت دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی در سطح خراسان رضوی طرح دیدار، عیادت و ملاقات با بیماران و پرچم گردانی حرم مطهر رضوی توسط خادمان آستان قدس رضوی انجام می‌شود.

او با اشاره به اینکه ۱۵ تا ۳۰ خادمیار رضوی در سطح استان و مشهد و جمعی از دانشجویان در این طرح شرکت کرده اند، تصریح کرد: علاوه بر عیادت و پرچم گردانی، بسته‌های متبرک رضوی شامل نبات، نخود کشمش، بسته‌های مرتبط با کودکان شامل دفتر نقاشی، کتاب داستان، دستبند و بادکنک به بیماران و به پاس همراهی و خداقوت پرستاران بخش‌های مختلف هدیه به رسم یاد بود به ایستگاه‌های پرستاری اهدا شد.

نماینده دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی با بیان اینکه برای ۱۶ بیمارستان مراسم بازدید، عیادت و توزیع اقلام انجام شده است، گفت: در ادامه این طرح خدام کفشداری و خادمیاران رضوی از بیمارستان حجازی بازدید می‌کنند و به این بیماران پیام شادی ایام عید غدیر را می‌رسانند.

محمودزاده افزود: در حین عیادت از بیماران اگر خانواده بیماری در هزینه‌های درمانی دچار مشکل بود پس از تایید مراحل قانونی، از سوی آستان قدس رضوی کمکی به خانواده بیمار خواهد شد.
 
انتهای پیام//ع.ع
 

خادمان امام رضا(ع) از ۶ هزار بیمار عیادت کردند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.