هر روز با یک تعبیر خواب؛

دیدن زلزله در خواب چه تعبیری دارد؟

زلزله از جمله بلایای طبیعی است که مردم از آن هراس دارند اما در خواب تعبیرهای متفاوتی دارد.

به گزارش خبرنگار حوزه قرآن و عترت  گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان، لرزش ناگهانی پوسته جامد زمین را زلزله می‌نامند. این زلزله‌ها از نظر مردم یکی از بلا‌یای طبیعی به حساب می‌آید البته انسان از ابتدا تا به امروز تلاش کرده اند که با اندیشیدن تدابیر مناسب و اجرای این تدابیر میزان درصد تخریب زلزله‌ها را کاهش دهند.

تعبیر خواب زلزله

بحث ما در اینجا بررسی دلایل وقوع زلزله یا کنکاش در میزان موفقیت راه‌های کاهش درصد تخریبی زمین‌لرزه‌ها نیست. ما در این گزارش سعی می‌کنیم سیری در دنیای خواب داشته باشیم و ببینیم که تعبیر خواب زلزله چیست؟

تعبیر خواب زلزله به روایت امام صادق (ع) 

براساس روایتی از امام صادق (ع) تعبیر خواب زلزله دچار شدن به رنج و سختی و گرفتاری و بلای خیلی بزرگ از طرف «پادشاه» و یا دچار شدن به قحط و بیماری است.


بیشتر بخوانید : تعبیر خواب شما چیست؟ آیا تعبیر خواب شما واقعیت دارد؟


تعبیر خواب زلزله به روایت محمدبن سیرین

محمدبن سیرین در این باره گفته اگر کسی خواب زلزله را ببیند مردم آن دیار را از پادشاه رنج و بلا رسد به قدر جنبیدن زمین.

کارل گوستاو یونگ، فیلسوف و روانشناس سوئیسی نیز گفته است افرادی که خواب زلزله می‌بینند تکان شدیدی را تجربه می‌کنند و این تکان شدید ثبات و بنیانشان را تهدید یا متزلزل می‌کند.

تعبیر خواب زلزله

تعبیر خواب زلزله به روایت حضرت یوسف (ع) 

یوسف نبی(ع) می فرماید: تعبیر دیدن زلزله در خواب، خوف و ترس از سلطان است.

در این میان برخی از معبران غربی نیز معتقدند زلزله در خواب نماد قدرت و عظمت است و دلیل آن احساس ترس و خطری است که از شدت لرزش آن به ما دست می‌دهد.

انتهای پیام/

برچسب ها: تعبیر خواب ، زلزله
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
مبینا
۰۹:۴۶ ۰۸ آبان ۱۴۰۰
سلام من نزدیک به ساعت ۷ صبح خواب دیدم در محل کارم زلزه شدیدی اومده طوری که تکون خوردن زمین و کاملا متوجه میشدم و خیلی شدید بود من هم دستگیره کابیینت محل کارم رو گرفته بودم و تا وقتی که زلزله تمام نشده بود همونطور باقی مونده بودم و اصلا به زمین نیوفتادم فقط تکون خوردن شدید زمین زیرم پاهام حس میکردم تکون خوردنش یه چیز شبیه عله کولنگ بود واقعا خیلی بد بود و زمان زلزله هم طولانی بود تعبیرش چیه؟
Iran (Islamic Republic of)
دختر تنها
۰۹:۵۹ ۰۵ دی ۱۳۹۹
دیشب خواب دیدم زلزله اومده و شبه من ترسیدم . رفتم تو چهار چوب در واایستادم فرش خ.نمون میلرزده و خاک پس میده من میگم بسم الله الرحمن الرحیم چند بار میگم بهد تو دلم میگم اگه الله اکبر بگم بهتره ولی باز میگم بسم الله الرحمن الرحیم دعا میکنم با ترس که خدایا گناهان مارو ببخش وما رو نجات بده زلزله تموم شد ومن بیدارشدم. این تعبیرش چیه.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۴۷ ۲۶ شهريور ۱۳۹۹
سلام دوشب پشت سر هم خواب زلزه رو دیدن خیلی میترسم که چرا این خواب دیدم لطفا راهنماکنید منو
Iran (Islamic Republic of)
مریم
۱۲:۳۸ ۱۴ تير ۱۳۹۹
سلام خواب دیدم دراز کشیدیم تو این خواب اول درختی رو که روبه روم بود شروع به لرزیدن کرد وبعد کل خونه میلرزید منم تنها کاری که کردم تو این خواب فقط دستمو گذاشتم رو سر دخترم آیت الکرسی رو با صدای بلند میخوندم یهو همه جا آروم شد.
Iran (Islamic Republic of)
...
۱۱:۲۱ ۰۷ خرداد ۱۳۹۹
وایییییی عالی بود
آخرین اخبار