افتتاح و بهره برداری از ۱۵۰ طرح در کاشان همزمان با هفته دولت

فرماندار کاشان گفت: همزمان با بزرگداشت هفته دولت ۱۵۰ طرح در این شهرستان افتتاح و مورد بهره برداری قرار می‌گیرد.

به گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان ،علی اکبر مرتضایی قهرودی فرماندار کاشان امروز در دومین روز بزرگداشت هفته دولت در نشست با خبرنگاران گفت: این طرح‌ها در زمینه‌های عمران و بهسازی شهری و روستایی، آموزشی و ورزشی، صنعتی، تاسیسات زیربنایی، حوزه گردشگری، آب و فاضلاب شهری و روستایی، مخابرات و راهداری و حمل و نقل جاده‌ای با اشتغالزایی ۳۴۵ شغل در این شهرستان است.

او با اشاره به آغاز عملیات اجرایی ۱۰ طرح همزمان با بزرگداشت هفته دولت افزود: در مجموع ۲۵۷ میلیارد تومان برای اجرای طرح‌ها اختصاص یافته که ۹۵ درصد آن مربوط به طرح‌های مورد بهره برداری و بقیه مربوط به طرح‌های کلنگ زنی است.

به گفته او، ۱۴۰ میلیارد تومان (۹۵ درصد) از اعتبار‌ها از بخش دولتی، بودجه‌های ملی و استانی و بقیه حدود پنج درصد از سوی بخش خصوصی هزینه شده است.

فرماندار کاشان، همچنین بدون اشاره به طرح‌های نیمه‌تمام شهرستان، تکمیل و راه اندازی این طرح‌ها را جزو اولویت‌های کاری ۶ ماه دوم امسال دانست و گفت: رسیدگی و توجه ویژه به خانواده‌های شهیدان و ایثارگران و دلجویی از آنان، افزایش ملاقات‌های مردمی، حضور در مسجد‌های شهر و روستا و ایجاد اطاق فکر با حضور نخبگان دانشگاهی، بازنشستگان و بخش خصوصی از دیگر برنامه‌های اولویت‌دار فرمانداری کاشان در ۶ ماه دوم امسال است.

 


۱۰ طرح در حوزه گردشگری به بهره‌برداری می‌رسد/ افزیش ۳۰۰ تخت اسکان به ظرفیت موجود

 

علیرضا چله‌دوان معاون هماهنگی امور عمرانی فرمانداری کاشان نیز در این نشست با اشاره به اینکه ۱۰ طرح از مجموع ۱۵۰ طرح، در حوزه گردشگری هفته دولت به بهره‌برداری می‌رسد، گفت: با افتتاح این طرح ۳۰۰ تخت اسکان به ظرفیت موجود شهرستان افزوده خواهد شد.

او طرح‌های حوزه آموزشی و ورزشی را ۱۳ طرح برشمرد و بیان کرد: ۶۰ کلاس درس با بهره‌برداری از این طرح‌ها به کلاس‌های شهرستان اضافه می‌شود.

به گفته او، بهره برداری ۱۴ کیلومتر از محور پر حادثه کاشان - اردستان از دیگر طرح‌ها است که با افتتاح این طرح تلفات جاده‌ای شهرستان ۵ درصد کاهش خواهد یافت، چون صنایع بزرگ از جمله سایپا، هامون نایزه، فولاد و شهرک صنعتی جعفرآباد در این جاده قرار دارند.

انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.