هر روز با یک تعبیر خواب؛

دیدن تصادف با وسایل نقلیه در خواب چه تعبیری دارد؟

شاید شما هم گاهی خواب تصادف را دیده باشید و تا چند روز فکرتان را درگیر خود کرده باشد.

به گزارش خبرنگار حوزه قرآن و عترت  گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان، از زمان ساخت وسایل نقلیه هر سال بر اثر بی‌احتیاطی رانندگان و افراد پیاده، شاهد تصادفات وحشتناکی هستیم. این تصادفات در برخی مواقع چنان در روح و جسم ما اثر می‌گذارند که دنیای خوابمان را نیز تا حدودی مختل می‌کنند.

البته هر خوابی انعکاس وقایع نزدیکی که برایمان رخ داده‌اند، نیست. شاید شما هم گاهی خواب تصادف را دیده باشید، البته دیدن این خواب همه را ناراحت می کند و به فکر می‌اندازد. اما به راستی خواب تصادف چه تعبیری دارد؟

تعبیر خواب تصادف

تعبیر خواب تصادف از علامه طباطبایی

علامه طباطبایی گفته است، کسی که خواب تصادف بچه‌ای با ماشین را دیده و متوجه شده که به آن بچه صدمه‌ای نرسیده، به این معناست که حادثه‌ی نه چندان مهم در اطرافش رخ خواهد داد اما زیانی به او نمی‌رساند و فقط پریشانش می‌کند.


بیشتر بخوانیم:عمل به تعبیر خواب برای انسان چه حکمی دارد؟ + فیلم


به گفته علامه طباطبایی، اگر کسی خواب تصادف با وسایل نقلیه‌ای مثل موتور سیکلت را ببیند و متوجه شود که در خواب جان می‌دهد، بدشانسی می‌آورد. ممکن است که این فرد شکست عشقی سنگینی هم بخورد.

تعبیر خواب تصادف

تعبیر خواب تصادف از علامه مدنی

علامه مدنی نیز گفته است، اگر در خواب دیدید که نوزادی با ماشین تصادف می‌کند و دچار خونریزی شدید می‌شود، به این معناست که مشکلات فراوانی خواهید داشت و تا مدت طولانی راه حل مناسبی برای آن‌ها پیدا نخواهید کرد. اما اگر در خواب از نزدیک شاهد مرگ این کودک بودید، تغییر و تحولی منفی یا ناخوشایند در زندگی شما روی خواهد داد که بر اثر آن عصبی، دلگیر و غصه دار می شوید.

انتهای پیام/

برچسب ها: تعبیر خواب ، تصادف
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.