پایان رقابت کشتی با چوخه قهرمانی خراسان رضوی

رقابت های کشتی با چوخه قهرمانی خراسان رضوی به میزبانی تربت حیدریه و معرفی نفرات برتر به پایان رسید.

پایان رقابت کشتی با چوخه قهرمانی استان در تربت حیدریهبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، سیدحمیدرضا امینی رئیس اداره ورزش وجوانان تربت حیدریه گفت: این مسابقات با رقابت ۹۶ چوخه کار از شهرستان‌های مختلف استان در روستای نسر از توابع بخش رخ تربت حیدریه برگزار شد.

او ادامه داد: چوخه کاران در این دوره در ۴ وزن به مصاف یکدیگر رفتند که در پایان سجاد تیموری از مشهد در وزن ۶۶ کیلوگرم به عنوان نخست رسید، مهدی کیوان پناه دیگر چوخه کار مشهدی نیز قهرمان وزن ۷۴ کیلو گرم شد.

رئیس اداره ورزش وجوانان تربت حیدریه گفت: محسن هنردوست از روستای نسر، فاتح رقابت‌های وزن ۸۴ کیلوگرم شد و در وزن مثبت ۹۴ کیلو گرم هم محسن چوپانی از سرخس بر روی سکوی اول ایستاد.

امینی با ابراز رضایت از سطح کیفی مسابقات افزود: در مجموع امتیازات کسب شده، تیم مشهد مقدس قهرمان این دوره از رقابت‌ها شد و تیم‌های سرخس و روستای نسر "بخش رخ" تربت حیدریه نیز در رده‌های دوم و سوم قرار گرفتند.

مشهد مقدس، چناران، قوچان، درگز، تایباد، سرخس، اسفراین، نیشابور و دهستان نسر جلگه رخ، ۹ تیم حاضر در مسابقات کشتی با چوخه قهرمانی استان در تربت حیدریه بودند.
 
انتهای پیام//ع.ع
 

تربت حیدریه میزبان مسابقات کشتی با چوخه قهرمانی خراسان رضوی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.