مبادله ۱۶۵ میلیون و ۹۳۰ هزار سهم  طی مرداد ماه در تالار بورس منطقه‌ای همدان

مدیر بورس منطقه‌ای همدان گفت:مرداد ماه ۱۶۵ میلیون و ۹۳۰ هزار و ۲۴۵ سهم  به ارزش ۸۶۳ میلیارد و ۴۵۵ میلیون و ۴۶۴ هزار و ۷۶۲ ریال در تالار بورس منطقه‌ای استان همدان دادوستد شد.

مبادله ۱۶۵ میلیون و ۹۳۰ هزار سهم  طی مرداد ماه در تالار بورس منطقه‌ای همدانعلی اسکندری، مدیر بورس منطقه‌ای همدان در گفت وگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان،گفت:۴۶ درصدمعاملات این ماه مربوط به خرید سهام و ۵۴ درصد مربوط به فروش سهام است.

او با اشاره به اینکه مرداد ماه ۲۰ روز کاری تالار بورس منطقه‌ای استان همدان فعال بوده است افزود:در این ماه، متوسط ارزش دادوستد، روزانه ۴۳ میلیارد و ۱۷۲ میلیون و ۷۷۳ هزار ریال بوده که در مقایسه با تیر ماه، ۴۱ درصد کاهش داشته است.

در این ماه شرکت‌های گروه سرمایه گذاری میراث فرهنگی، بانک پاسارگاد و رادیاتور ایران به ترتیب بیشترین ارزش معاملات را به خود اختصاص دادند.

همچنین بورس منطقه‌ای همدان در راستای آشنایی عموم شهروندان با نحوه سرمایه‌گذاری در بورس دوره‌های آموزشی، کارگاه‌های آموزشی و فراهم کردن امکان بازدید از تالار کرده است که در مرداد ماه ۱۴۵ نفر در دوره‌های آموزشی بورس همدان شرکت کردند.   

شاخص کل بورس در پایان مرداد ماه معادل ۲۶۶ هزار و ۱۲۷ واحد بود که در مقایسه با ماه گذشته ۱۳

 هزار و ۷۰ واحد افزایش یافت.

شاخص کل فرابورس نیز با ۳۰۴ واحد افزایش به ۳ هزار و ۵۷۹ واحد رسید.

انتهای پیام/ا

رسیدن شاخص فرابورس به ۳۰۴ واحد

برچسب ها: بورس ، بورس منطقه ای
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.