راهیابی هنرجوی بهبهانی به مرحله کشوری المپیاد مهارتی هنرستان‌ها

مدیر آموزش و پرورش بهبهان از کسب رتبه برتر استانی و راهیابی هنرجوی بهبهانی به مرحله کشوری اولین المپیاد مهارتی هنرستان‌های کار و دانش خبرداد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، رسول عبدی پور مدیر آموزش و پرورش بهبهان گفت: اولین دوره از المپیاد مهارتی هنرستان‌ها شاخه کار و دانش با شرکت برگزیدگان از سراسر استان خوزستان برگزارشد.

او افزود: از اهداف مهم برگزاری این المپیاد علمی می‌توان کیفیت بخشی، مهارت پروری و شناخت و معرفی توانمندی‌ها و قابلیت‌های هنرجویان جوان را نام برد.

عبدی پور بیان داشت: آموزش‌های هنرآموزان توانمند هنرستان‌های شهرستان را در تربیت علمی هنرجویان مهم است و در اولین المپیاد مهارتی هنرستان‌های شاخه کار و دانش خوزستان، رضا آب پردگان هنرجوی رشته برق ساختمان از هنرستان امام هادی (ع)، توانست با تلاش و پشتکار با دستیابی به رتبه برتر استانی به مرحله کشوری راه یابد.

مدیر آموزش و پرورش بهبهان در پایان کسب این موفقیت ارزشمند آموزشی را به حوزه معاونت آموزش متوسطه، مدیریت، هنرآموزان، هنرجویان، خانواده‌های هنرستان کار و دانش امام هادی (ع) تبریک گفت و برای هنرجوی برگزیده در مرحله کشوری آرزوی موفقیت کرد.

انتهای پیام/م

المپیاد علمی هنرستان ها

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.