باهنر در نشست ماهانه جامعه اسلامی مهندسین:

اقتصاد با برنامه‌های دولت به ثبات رسیده است

دبیرکل جامعه اسلامی مهندسین گفت: روزی بود که قیمت‌ها با یک خبر تغییر می‌کرد، اما امروز با وجود همه اتفاقات، چون انهدام پهپاد و توقیف نفتکش هیچ تغییری در نرخ به وجود نیامد.

اقتصاد با برنامه‌های دولت به ثبات رسیده استبه گزارش خبرنگار حوزه احزاب و تشکل‎های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان،  محمدرضا باهنر دبیرکل جامعه اسلامی مهندسین در نشست ماهانه این حزب در واکنش به اظهارات آیت الله آملی لاریجانی و آیت الله یزدی گفت: نباید برخی از گفتگو‌های غیرضروری رسانه‌ای شود.

دبیرکل جامعه اسلامی مهندسین ادامه داد: ما همه باید به گونه‌ای رفتار کنیم تا مردم به عمل نیک دعوت شوند؛ ما نباید به گونه‌ای رفتار کنیم که رخنه‌ای برای دشمن ایجاد شود.

او با اشاره به دیدار اعضای دولت با رهبر معظم انقلاب به مناسبت هفته دولت بیان کرد: ایشان در این دیدار به اعضای دولت فرمودند که هنوز دو سال از عمر این دولت باقی مانده که زمان کوتاهی نیست.

باهنر با بیان این که حرکت اقتصادی و فرهنگی نکته دیگر بیانات مقام معظم رهبری بود، تصریح کرد: من در دولت‌های نهم و دهم گفته بودم که ۳۰ تا ۴۰ درصد مشکلات اقتصادی بخاطر تحریم‌های ظالمانه است و بقیه مربوط به داخل کشور و موضوع بروکراسی اداری است.

دبیرکل جامعه اسلامی مهندسین ادامه داد: البته با برنامه‌های دولت اقتصاد به ثبات رسیده، روزی بود که قیمت‌ها با یک خبر تغییر می‌کرد، اما امروز با وجود همه اتفاقات، چون انهدام پهپاد و توقیف نفتکش هیچ تغییری در نرخ به وجود نیامد.

او گفت: مبارزه با فساد جزی از نظام است، اما متاسفانه برخی جریانات همان گونه که روی میل‌ها حساس هستند روی حیف‌ها حساسیت ندارند، ما باید مراقب باشیم که چه مقدار در کشور خرج می‌شود.

باهنر در بخش پایانی سخنانش خاطر نشان کرد: کا امروز در یک جنگ اقتصادی هستیم و افرادی که می‌خواهند در این میدان بجنگند باید دست و دل پاک باشند.

انتهای پیام/ 


اظهارات محمدرضا باهنر در جلسه جامعه اسلامی مهندسین 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار