افتتاح فاز دوم توسعه هتل رسالت کرمانشاه

فاز دوم توسعه هتل رسالت کرمانشاه عصر امروز (دوم شهریور) با حضور استاندار افتتاح شد.

به گزارش  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ،شکوفه مهدی آبادی معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی استان کرمانشاه بابیان اینکه فاز اول هتل در سال ۸۲ کلنگ زنی و در سال ۸۴ به بهره برداری رسید، گفت : این هتل تا پیش از شروع فاز دوم توسعه با ظرفیت ۵۶ تخت پذیرای مسافران و گردشگران داخلی و خارجی بود.

او گفت : فاز دوم توسعه هتل نیز در سال ۹۴ کلنگ زنی شد و با سرمایه گذاری ۱۲ میلیارد تومان اواخر سال گذشته به پایان رسید.

معاون گردشگری استان با بیان اینکه در این مرحله نیز ۷۴ تخت به ظرفیت اقامت این هتل اضافه شد، گفت: درحال حاضر این هتل دارای ۱۳۰ تخت ظرفیت پذیرش است.

او میزان اشتغال ایجاد شده برای فاز دوم هتل رسالت را ۱۴ نفر اعلام کرد و افزود: در برنامه ریزی‌های انجام گرفته برای استاندارد سازی خدمات این هتل و ارتقاء آن از دو به سه ستاره، افزایش میزان اشتغال را در آن خواهیم داشت.

مهدی آبادی از افتتاح و بهره برداری از چند واحد اقامتی دیگر در استان طی هفته دولت خبر داد و گفت: افتتاح شش واحد بوم گردی و دو هتل از جمله این واحد‌ها هستند که ظرفیت تخت‌های استان را به ۳۹۹۰ تخت خواهد رساند.

او گفت: باتوجه به اقداماتی که در بحث راه اندازی خانه مسافرها، میهمانسرا‌ها و... داریم تا سال آینده ظرفیت مراکز اقامتی استان به شش هزار تخت می‌رسد .

 

 

انتهای پیام/د

فاز دوم توسعه هتل رسالت افتتاح شد

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار