برگزاری دوره آموزشی کشوری آشنایی با نماد‌های ضد فرهنگی در مهد‌های کودک

دوره آموزشی دو روزه کشوری آشنایی با نماد‌های ضد فرهنگی در مهد‌های کودک به میزبانی استان کرمانشاه برگزار شد .

به گزارش خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ،دوره آموزشی دو روزه کشوری آشنایی با نماد‌های ضد فرهنگی در مهد‌های کودک به میزبانی استان کرمانشاه با حضور کارشناسان امور مهد‌های کودک سراسر کشور در محل مجتمع آموزشی- رفاهی بهزیستی شهرستان کرمانشاه به همت اداره فناوری، اطلاعات و تحول اداری و همچنین معاونت امور اجتماعی بهزیستی استان برگزار شد.

رضوان مدنی مدیر کل بهزیستی استان کرمانشاه در این دوره آموزشی با اشاره به نقش مهم و تاثیرگذار مهد‌های کودک بر شخصیت و تربیت کودکان، گفت : ارائه آموزه‌های دینی و در کنار آن فرهنگ غنی و اصیل ایرانی در رشد و ارتقای سطح زندگی کودکان با اهمیت است.

رضوان مدنی به تهاجم فرهنگی دشمنان به مهد‌های کودک اشاره داشت و گفت: دشمنان با ظرافت خاصی قصد نفوذ به فرهنگ ما را دارند و می‌طلبد مربیان مهد‌های کودک حساسیت موضوع را مدنظر داشته باشند.

مدیرکل بهزیستی استان کرمانشاه در ادامه از وجود ۳۰۹ مهد کودک در استان کرمانشاه خبر داد و افزود: ۲۳ هزار کودک در مهد‌های کودک تحت نظارت بهزیستی استان کرمانشاه زیر نظر ۲ هزار و ۸ مربی، تربیت می‌شوند.

مدیرکل بهزیستی استان کرمانشاه با اشاره به تخریب تعداد زیادی از مهد‌های کودک در مناطق زلزله زده استان کرمانشاه در زلزله سال ۹۶، گفت: تاکنون در بازسازی مهد‌های کودک پس از زلزله مهدکودک شهری و ۲۰ روستامهد تجهیز و بازسازی شده‌اند.

او همچنین از بازسازی دو مهد کودک در شهرستان‌های روانسر و کنگاور که در اثر سیل تخریب شدند، خبر داد .

 

 

انتهای پیام/د

دوره آموزشی کشوری آشنایی با نماد‌های ضد فرهنگی برگزار شد

 

برچسب ها: بهزیستی ، تسهیلات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار