۵ شهید در حمله خمپاره‌ای تروریست‌ها به داقوق عراق

۵ تن از نیروهای حشدالشعبی (بسیج مردمی عراق) در حمله خمپاره‌ای تروریست‌ها به مقام امام زین العابدین در شهر داقوق از توابع استان کرکوک شهید شدند.

۵ شهید در حمله خمپاره‌ای تروریست‌ها به داقوق عراقبه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از منابع آگاه نظامی در عراق، در حمله خمپاره‌ای تروریست‌ها به مقام امام زین العابدین در شهر داقوق از توابع استان کرکوک عراق حداقل ۵ نیروی بسیج مردمی شهید و تعدادی نیز زخمی شدند.

در این حمله همچنین بیش از ۱۰ خودروی شخصی هم سوختند.

این در حالی است که روز گذشته نیز ایدی کوهین، نویسنده و روزنامه‌نگار صهیونیست در صفحه توئیتر خود مدعی شد: «بر اساس اخبار رسیده در یکی از پایگاه‌های نظامی متعلق به بسیج مردمی عراق در منطقه مدائن در جنوب بغداد، انفجاری رخ داده است.»

سه‌شنبه گذشته پایگاه هوایی بَلَد عراق (واقع در استان صلاح الدین) نیز دچار حریق شد و بر اثر این حریق چند انفجار قوی رخ داد. برخی از رسانه‌ها و مقامات عراقی، منشأ این حادثه را خارجی اعلام کردند.

برخی رهبران نظامی عراق رژیم صهیونیستی را عامل این حملات اعلام کردند. نوری المالکی، نخست وزیر پیشین عراق نیز تاکید کرد در صورت اثبات دست داشتن رژیم صهیونیستی در این حملات، پاسخ بغداد محکم و قاطع خواهد بود.

روز جمعه نیز چند مقام آمریکایی اعلام کردند رژیم صهیونیستی ماه پیش در چند نوبت انبار‌های مهمات سازمان بسیج مردمی عراق را بمباران کرده است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار