کارمند قلابی امداد خودرو به زنان مسن هم رحم نکرد/ فقط اعدامم کنید + فیلم

مرد افیونی که در نقش کارمند امداد خودرو به سراغ طعمه های سن بالا می‌رفت پس از بازداشت لب به اعتراف گشود.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، آخرین روز‌های خرداد امسال مرد میانسالی با حضور در کلانتری ۱۰۴ عباس‌آباد از گرفتار شدن در دام یک کلاهبردار حرفه‌ای در نقش کارمند امداد خودرو خبر داد.

گفتگو با مرد تهرانی که می‌گوید اعدامم کنید / او به زنان مسن هم رحم نکرد + عکس

این مرد به ماموران گفت: همراه همسرم در خیابان مطهری بودم که مرد موتور سواری که لباس امداد خودرو به تن داشت به کنار خودرویم آمد و با زدن به شیشه خواست تا در کنار خیابان توقف کنم. وقتی علتش را پرسیدم مرد جوان ادعا کرد که از قسمت جلوی موتور خودرو بنزین یا آب می‌ریزد به همین خاطر به سرعت کنار خیابان توقف کردم.


داغ ترین حوادث امروز:

دستگیری شاه مهره‌های پروژه‌ کشف حجاب علینژاد + فیلم

مرگ مشکوک زن شیرازی بعد از جراحی زیبایی

پسر ۱۶ ساله با بلیت رایگان استخر در دام ۴ متجاوز افتاد + جزئیات

روایت زن نجات‌یافته از چنگال مرد مزاحم/ مانتوهای تنگ و آرایش غلیظ کار دستم داد/ موتورسوار پلید پس از آزار و اذیت مرا تا سرحد مرگ کتک زد

شکنجه مرد کارتن خواب در گونی

توبه در زندان مجازات مجرم را تغییر داد

قتل مرموز روانپزشک در خانه

فروش نوزاد با شناسنامه فقط 100 میلیون !

بریدن گوش خواستگار یک دختر!

جنایت مستانه‌ای که در نیمه شب ترسناک رخ داد / کیکی به رنگ خون!

عامل نزاع مرگبار کرج در مشهد به دام افتاد


وی افزود: کارمند امداد خودرو خواست تا در موتور را باز کنم و وقتی از ماشین پیاده شدم دیدم در رادیاتور باز شده و آب زیادی زیر خودرو است که شوکه شدم و مرد فریبکار شروع به تعمیر و درست کردن خودرو سمندم کرد و حتی بعد از اینکه خودرو را خاموش کردم خواست تا دوباره ماشین را روشن کنم که خودرو روشن نشد و حتی با هل دادم هم اتفاقی نیفتاد که با بررسی قسمت فیوز خودرو و نصب کردن یک فیوز موفق به روشن کردن خودرو کرد.

طعمه کلاهبردار حرفه‌ای ادامه داد: مرد جوان سپس شروع به نوشتن فاکتور برای تعمیر خودرو کرد و با توجه به لباس و درست کردن خودرویم به او اعتماد داشتم وقتی خواستم پول را به صورت نقدی پرداخت کنم ادعا کرد که باید پول به حساب شرکت واریز شود و به همین خاطر با هم به جلوی دستگاه عابربانک رفتیم و با توجه به فاکتور مبلغ ۲۴۰ هزار تومان واریز کردم و بعد از خداحافظی وقتی به خانه رفتم و کاغذ رسید و پیامکی که برایم از بانک آمده بود را مشاهده کردم متوجه شدم که ۲ میلیون ۴۰۰ هزار تومان از حسابم برداشت شده است.

تحقیقات پلیسی

بدین ترتیب تیم تجسس کلانتری ۱۰۴ عباس آباد برای دستگیری متهم فریبکار وارد عمل شده و در همان ابتدا با پرونده‌های مشابه دیگری روبرو شدند که در کاوشگری‌ها مشخص شد این مرد با پوشش کارمند امداد خودرو به صورت حرفه‌ای به سراغ افراد سن بالا رفته و برای واریز پول در زمان انتقال یک صفر اضافی در مبلغ واریزی زده و در نگاه اول همگی قیمت را درست مشاهده می‌کردند، اما بعد از جدا شدن و بررسی پیامک بانکی متوجه برداشت میلیونی از حساب‌شان شده‌اند.

ردیابی‌های ادامه داشت تا اینکه ماموران با اقدامات فنی و پلیسی موفق به شناسایی مخفیگاه مرد فریبکار شدند و ساعت ۱۲:۳۰ ظهر دوشنبه ۲۸ مرداد ماه در عملیاتی غافلگیرانه احمد ۳۳ ساله در منطقه شهران دستگیر شد.

احمد ابتدا سعی داشت خود را بیگناه معرفی کند، اما وقتی از سوی طعمه‌هایش هدف شناسایی قرار گرفت به ناچار لب به سخن باز کرد.

گفتگو با مرد تهرانی که می‌گوید اعدامم کنید / او به زنان مسن هم رحم نکرد + عکس

گفتگو با کلاهبردار شیشه‌ای

احمد که در گذشته یک مکانیک حرفه‌ای بوده ادعا می‌کند کار کردن در یک گاراژ باعث شد تا روند زندگی‌اش تغییر کند و به اعتیاد و سرقت روی بیاورد و از همه می‌خواهد که حکم اعدام برایش تعیین کند تا دیگر به زندگی ادامه ندهد.

سابقه داری؟

نه.

به چه جرمی دستگیر شدی؟

کلاهبردای.

شیوه و شگرد؟

در نقش کارمند امدادخودرو به سراغ افراد سن بالا می‌رفتم و بعد از تعمیر خودوریشان در زمان انتقال پول یک صفر اضافه‌تر در دستگاه عابربانک پرداخت می‌کردم و به طور مثال مبلغ ۱۲۰ هزار تومان را یک میلیون و ۲۰۰ هزار تومان برای خودم واریز می‌کردم و کسی در ابتدا صفر‌های آخر دقت نمی‌کرد و مهم همان رقم اول بود.

چه افرادی را هدف قرار می‌دادی؟

مردان و زنان سن بالا که به راحتی اعتماد می‌کردند.

چرا کلاهبرداری؟

معتاد بودم و اعتیادم به شیشه باعث شد تا دست به این کار بزنم.

چطور اعتیاد پیدا کردی؟

من حتی سیگار هم نمی‌کشیدم تا اینکه در یک گاراژ شروع به کار کردم که در آنجا همگی شیشه می‌کشیدند و به من می‌گفتند برای لاغر شدن، تحرک و کار بیشتر تاثیر خوبی دارد به همین خاطر من هم شروع به مصرف آن کردم که وقتی به خودم آمدم دیدم معتاد شدم.

چه مدت است که این کار را انجام می‌دهی؟

۳ ماه.

چقدر پول به دست آوردی؟

همه را هزینه مصرف مواد مخدر می‌کردم و فکر کنم ۳۰ میلیون تومان باشد. «این ادعا در حالی است که پلیس در تحقیقات ابتدایی ۱۰ طعمه این کلاهبردار را شناسایی کرده و نزدیک به ۹۰ میلیون تومان از آن‌ها کلاهبرداری شده است».

ازدواج کردی؟

بله، بچه دارم.

فکر می‌کردی دستگیر شوی؟

بله، هر شب کابوس می‌دیدم که دستگیر شدم.

پس چرا به کلاهبرداری هایت ادامه دادی؟

اعتیاد اجازه فکر کردن را نمی‌داد اگر درست فکر می‌کردم پول‌ها را به حساب خودم نمی‌ریختم.

شیوه و شگردت را از کجا یاد گرفتی؟

در همان گاراژ یک نفر بود که این شیوه را به من یاد داد و من هم بدون هیچ استرسی انجام دادم.

چرا مواد را ترک نکردی؟

۲۰ روز است که همسرم کمکم کرد که مواد را ترک کنم و در این ۲۰ روز خانه بودم و اجازه خروج نداشتم که از من مطمئن شود که دستگیر شدم.

آزاد شوی دوباره دزدی و کلاهبرداری می‌کنی؟

نه، به مشهد می‌روم و، چون می‌خواهم نزدیک به امام رضا «ع» باشم در همانجا کار مکانیکی را انجام می‌دهم.

شنیدم گفتی اعدامت کنند؟

بله، آبرویم رفت و همه مرا به چشم یک دزد و معتاد می‌بینند، ولی اگر دزد بودم هیچ وقت پول را به حساب خودم نمی‌ریختم.

بنا بر این گزارش، سرهنگ محمد احمدی رییس کلانتری ۱۰۴ عباس آباد با اعلام این خبر گفت: متهم برای تحقیقات بیشتر در اختیار پلیس قرار دارد و احتمال می‌رود این فریبکار در مناطق دیگر به خصوص شمال تهران دست به کلاهبرداری زده باشد که در این زمینه تجسس‌ها ادامه دارد.

منبع: رکنا

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۸۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۰۹ ۰۸ شهريور ۱۳۹۸
خدارو هزار مرتبه شکر که شماها قاضی نیستین وگرنه نصف مملکت که اونام از روی بیچارگی دست به این کار میزنن اعدام میشدن.کاش این شکاف طبقاتی برداشته بشه که دیگه همچین چیزی نبینیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۲۹ ۰۶ شهريور ۱۳۹۸
خوب اگرخودش میخواد ادامش کنندتاهم خودش هم مردم راحت بشن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۳:۴۰ ۰۶ شهريور ۱۳۹۸
تاوان عملش روباید بده باید بده که بچش چند سالی بی پدر بمونه زنش ویلون بشه ابروش بره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۲:۰۸ ۰۶ شهريور ۱۳۹۸
بخشش
فرصت دوباره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۱۸ ۰۵ شهريور ۱۳۹۸
خدا همه را به راه راست هدایت کنه این آقا که از اول اینطور بوده رفیق بد اونو به این روز انداخته شیطان هم که بساطش همه جا پهنه تو جامعه هم که فقر و بی پولی بیداد میکنه همه عوامل باعث شده یک جوان با حرفه گرفتار اعتیاد و دزدی بشه خدا کمکش کنه به زندگی قبلش برگرده و آدم سالمی بشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۶:۳۶ ۰۵ شهريور ۱۳۹۸
اعدام
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۴:۲۳ ۰۵ شهريور ۱۳۹۸
اعتیاد بیماریست و بیماری باید درمان شود بخشش از بزرگان است به خیلیها باید زندگی دوباره داد
Iran (Islamic Republic of)
فرهاد
۰۳:۲۷ ۰۵ شهريور ۱۳۹۸
ایشون مطمانا با شخصی که اینکاره بوده ارتباط صمیمی داشته و مشاوره گرفته که اگه میخوای ماهی ۳۰ میلیون داشته باشی و مهارت کاری هم داری برو با این شیوه شروع کن جواب میده تا اونجا که بابت یه هواگیری و تعویض فیوز ۲۴۰ هزار تومن از اون پیرمرد گرفته که همش سود بوده خوب بی وجدان تو که ده دقیقه کار کردی انقد گیرت اومده و طرفم راضی بوده چرا میای ده برابر میگیری
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۳۱ ۰۵ شهريور ۱۳۹۸
اعدام اعدام
Iran (Islamic Republic of)
محمدرضا
۰۰:۲۹ ۰۵ شهريور ۱۳۹۸
ریشه در اعتیاد ه درست نیست پس ریشه اعتیاد در چیه؟ تربیت غلط خانوادگی؟ ریشه تربیت غلط در کجاست؟
Iran (Islamic Republic of)
مسعود
۲۲:۵۱ ۰۴ شهريور ۱۳۹۸
دوستان اگه دزد یه روز گرفتین کتکش نزنین .میرن پزشک قانونی طول درمان میگیرن.فقط چک بزنین اونم محکم نه که جاش بمونه.عجب مملکتی شده دزد بابت کتک خوردن از صاحبخونه ازش شکایت میکنه دیه میگیره الله اکبر
Iran (Islamic Republic of)
ارا
۲۱:۱۸ ۰۴ شهريور ۱۳۹۸
من یه بار تو نواب رانندگی میکردم ؛دوتا موتور سوار داد ز ن خانم تمام روغن ماشینت داره می ریزه زمین بزن کنار و گرنه موتوره می سوزه ؛ می خواستم اتوبان بزنم کنار ؛ پلیس نزاشت رفتم تو خ فرعی ؛ من از ماشین نیومدم پایین کاپوت و زدن بالا گفتن روغن رفته اگه روغن داری بده و گرنه بری گیرپاژ می کنی ؛ ما می ریم روغن می گیریم گفتم تو کارتم پول نیست برید تا من پول جابجا کنم گفتن ما دلمون سوخت اصلن پولشو نده ؛ وقتی رفتن یه عابر و صدا کردم اومد ماشین و دید گفت سریع دور بزن برو ؛ مشکلی نداری ؛خدا بهت رحم کرده که از ماشین پیاده نشدی و گرنه ممکن بود کارت و ماشین و هم چی رو ازت بگیرن؛ نوشتم تا بقیه ف بی آدمهای بظاهر موجه و نخورن
Iran (Islamic Republic of)
Mahnaz
۲۰:۱۶ ۰۴ شهريور ۱۳۹۸
این اقا اگه طمع کار نبود و همین پول دستی ک از هر نفر در طول روز میگرفت هر ماه میدونید چقدر ب جیب میزد ؟ ادمایی ک مهارت و استعداد دارن و ب اندازه خود و سطح زندگیشون درامد دارن اما طمع میکنن هر بلایی سرشون بیاد حقشونه ,ی جوری میگه شیشه بهم پیشنهاد کردن بکشم لاغر بشم انگار بچه 5 ساله رو اب نبات دادن ,الکی فقط خودشونو مظلوم جلوه میدن.
Iran (Islamic Republic of)
علی
۱۸:۵۶ ۰۴ شهريور ۱۳۹۸
با سلام. من سعی کردم اول نظرات همه رو بخونم و بعدش نظر خودنو بگم.

مهمترین بحث همون بحث اعتیادش هست. و اگه ی مطالعه ای در نورد افرادی ک شیشه مصرف میکنند داشته باشید متوجه خواهید شد ک شیشه چطور مغزش رو در تصاحب خودش میگیره. و اون موقع است ک دستوراتی اشتباهی ک‌از مغز دریافت و خودش رو یلی میبینه. و دچار همچین اشتباهاتی میشه

ان شاءالله ک کمکش کنند و برگرده ب زندگی اش

واقعا زن و بچه اش الان .....‌‌‌‌‌
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۱۲ ۰۵ شهريور ۱۳۹۸
باید معتادا رو جمع کنن سوار یک کشتی کنن ببرن وسط دریا خالی کنن و بیان تا همه از شرشون راحت بشن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۲۰ ۰۴ شهريور ۱۳۹۸
سلام من خودم انجا حضورداشتم. وقتی کنارش بودم و با خبرنکارصحبت میکرد جیگرکباب شد. حتی میگفت بچه ام را ببینم. خدایی خودم اشک میریختم. ومیگفتم خداکنه آزاد بشه. خود من برای تحویل گوشی موبایلم که سرقت شده بود ودزد را گرفته بودن انجا حضورداشتم. دزدان باید زندان ومجازات بشن. این شخص خیلی پسر خوبی بود ظاهرش اینطوربود بهرحال اعتیاد به این کارگشانده بودش
Sweden
ناشناس
۱۶:۲۶ ۰۴ شهريور ۱۳۹۸
ریشه در اعتیاد داره و بس
United States of America
محسن
۱۴:۵۶ ۰۴ شهريور ۱۳۹۸
بیماری اعتیاد داشته اینکارو کرده
Iran (Islamic Republic of)
محسن
۱۴:۵۱ ۰۴ شهريور ۱۳۹۸
سلام من برادرم چندین سال به همه نوع مواد مخدر اعتیاد داشت و پس مدتی ترک کرد و بهش قول وام با سود ۴ درصد دادن تا یه کاری برا خودش راه اندازی کنه ولی به لطف مسئولین بانک برا این وام همه نوع ایراد ازش میگیرن و میگن باید سه تا ضامن با گواهی حقوقی بیاره که چک هم داشته باشه یعنی خودشون میدونن که نمیتونه ضامن جور کنه به همین خاطر بهشون قول وام میدن میخاستم بگم که واقعا این رسمش نیست
Iran (Islamic Republic of)
محمدرضا
۱۴:۰۴ ۰۴ شهريور ۱۳۹۸
به عنوان یک انسان باهاش برخورد بشه همیشه موقع قضاوت خود را جای متهم بگذارید سعی کنید هیچ وقت قضاوت نکنید
Iran (Islamic Republic of)
امین
۱۳:۵۸ ۰۴ شهريور ۱۳۹۸
چه شگرد جالبی داشته ولی نباید توی حساب خودش می‌ریخته آماتور بوده به خاطر همین توی 3 ماه گرفتنش.
Iran (Islamic Republic of)
شهباز قلیزاده
۱۳:۴۷ ۰۴ شهريور ۱۳۹۸
قانون خودش خیلی خوب بلد چه حکمی براش بدهد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۴۱ ۰۴ شهريور ۱۳۹۸
اعدام برای چه جرمی ؟ بعضی هاهنوزمعنی اعدام رونمیدونن ایشون بایدبه ده سال زندان محکوم بشه اعتیادش هم ترک میشه
Germany
آزاده
۱۳:۴۱ ۰۴ شهريور ۱۳۹۸
به نظر من یکی از دلایل این گونه مسائل در کشورمون حرص و طمع هستش که ما داریم میبینیم..و به نظر من باید همچین افراد تحت نظر روانپزشک قرار بگيرن و درمان بشن.
Iran (Islamic Republic of)
سلام
۱۰:۳۶ ۰۴ شهريور ۱۳۹۸
این پولا بهش مزه کرده مطمئن باشین بعداز آزاد شدنش دوباره با یه شیوه دیگه ای وارد عمل میشه .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۴۹ ۰۴ شهريور ۱۳۹۸
دقیقا
Iran (Islamic Republic of)
بیداد
۰۷:۲۰ ۰۴ شهريور ۱۳۹۸
اصلا خود خودروسازان هم به ملت رحم نکردن!!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۱۱ ۰۴ شهريور ۱۳۹۸
احسنت،هر حکمی برای این تبهکار دادند چندین برابرش رو برای مراکز امدادخورو اعمال کنند که ملت و بیچاره کردند
Iran (Islamic Republic of)
علیرضا قملاقی
۲۲:۳۱ ۰۴ شهريور ۱۳۹۸
بیمه+نمایندگی‌ها3ماه قبل با یک خودرو پراید (خودروی من سوزوکی است) در شهریار تصادف کردم بعد از ۳ماه شورای حل اختلاف رفتن ببمه آسیا ۱۵درصدبعنوان خودرو نامتعارف کسر کرد ،۵۰۰تومن هم بابت داغی کسر کرد،۲میلیون هم هزینه دادرسی و تامین دلیل و کارشناسان شده خسارتم ۱۸میلیونه بیمه فقط ۳.۵داده،یعنی باکسر دادرسی فقط ۱.۵دستم روگرفته
Iran (Islamic Republic of)
ایرانی دردمند
۱۳:۴۱ ۰۶ شهريور ۱۳۹۸
بی خیال اون پرایدی بدبخت شو اونم اگه داشت سوزوکی گرند سوار میشد توکه نیازی به بیمه نداری ژن خوب؟!!!!
Iran (Islamic Republic of)
ا
۰۷:۲۰ ۰۴ شهريور ۱۳۹۸
حبس ابد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۶:۰۱ ۰۴ شهريور ۱۳۹۸
این بدبخت اول داشته آبرومندانه کارمیکرده،اعتیاداین بلاروسرش آورده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۳:۳۵ ۰۴ شهريور ۱۳۹۸
چی ی بگم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۳:۲۰ ۰۴ شهريور ۱۳۹۸
این شیوه دزدی از کارت در پمپ بنزین ها و گاز..زیاده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۳:۰۳ ۰۴ شهريور ۱۳۹۸
قانون اعدام قاپاقچیان را اجراکنید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۵۱ ۰۵ شهريور ۱۳۹۸
قاچاقچی ؟!؟!؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۱۲ ۰۴ شهريور ۱۳۹۸
برخورد شدید
Iran (Islamic Republic of)
Reza
۲۳:۵۶ ۰۳ شهريور ۱۳۹۸
من خودم بعنوان کسیکه قبلااعتیادداشتموالان چندسالیه که ترک کردم ازته دل واسش دعامیکنم خداهمه معتادین رونجات بده.آدم تادرشرایطش قرارنگیره نمیتونه راحت دیگران روقضاوت کنه.فقط خدانجاتش بده وبه حال خودش رهاش نکنه انشاا...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۱۱ ۰۴ شهريور ۱۳۹۸
واقعا اینها بیمارن باید کمکش کرد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۴۵ ۰۳ شهريور ۱۳۹۸
اعدام
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۴۵ ۰۳ شهريور ۱۳۹۸
باید طوری باهش برخورد کنند تا درس عبرتی بشه برای بقیه
Iran (Islamic Republic of)
K
۲۲:۵۷ ۰۳ شهريور ۱۳۹۸
زودتر اعدامش کنید.
Iran (Islamic Republic of)
مقدم
۲۱:۴۷ ۰۳ شهريور ۱۳۹۸
مقصر دولت هستن.بیکاری داره غوغا میکنه.
Iran (Islamic Republic of)
مهدی عبدالوند
۱۹:۳۰ ۰۳ شهريور ۱۳۹۸
با سلام
اگر یادتان باشد چند سال پیش ک بیشتر جوانها ب کراک اعتیاد پیدا کرده بودند و لاعث بیماری های عفونی و از ضخم هایشان انگل بیرون میزد و این اعتیاد ب رساته ها کشیده شد و دولت و مواد مخدر و قوه قضاییه همگی دست ب دست هم دادند و در حدود ۴۸ساعت تمام لابراتورها و کراک هایی ک در کشور دست ساقی ها بود را جمع اوری کروند.
من از چشم مسئولین میبینم ک رضایت کامل دارند ک جوانان و جامعه را خار و ذلیل ببینند.
عده ای از مردم کشور عزیزم از صبح تا شب کار میکنند ب مخارج و هزینه های تحصیل فرزندانشان نمیرسند
عده ای درگیر اعتیاد شدند.
عده ای هم از گرانی اجناس و اجاره منزل ب حاشیه شهرها پناه میبرند ک باعث میشود عده ای از فرزندانشان ب خلاف روی بیاورند.
Iran (Islamic Republic of)
بی کسی
۰۴:۴۹ ۰۵ شهريور ۱۳۹۸
سلام واقعا حرفتون متین وقشنگه نمیدونم چرا کسی به فکر دردای ملت نیس
Iran (Islamic Republic of)
عباسی
۱۹:۲۲ ۰۳ شهريور ۱۳۹۸
اگه بار اولشه کمکش کنید بهش وام بدین تا یه کاری برای خودش دست و پا کنه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۴۵ ۰۴ شهريور ۱۳۹۸
دادا کار داشته ولی قدرشو ندونسته تعمیرکار حرفه ای بوده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۱۸ ۰۳ شهريور ۱۳۹۸
اگر مشکل بیکاری و گرانی حل شود جوانان دست به همچین کارهایی نمیزنند
Iran (Islamic Republic of)
مرتضی حیدری
۱۸:۵۳ ۰۳ شهريور ۱۳۹۸
به نام خدا : معتادینی که هنری دارند مثلا مکانیک ماهری هستند ، جوشکار یا نجار هستند ، در خیاطی و... مهارت دارند اینان را می شود به راحتی و سالم به جامعه باز گرداند به شرطی که واقعا از جانب دولت و خیرین حمایت شوند .
Iran (Islamic Republic of)
نیما
۱۸:۱۵ ۰۳ شهريور ۱۳۹۸
بلاخره انسان و خطا کرده و زندانیش هم میکشه انشاالله ک برگرده و دیگه خطا نکنه ب حق امام حسین.
Iran (Islamic Republic of)
حمید
۱۷:۴۱ ۰۳ شهريور ۱۳۹۸
و در نهایت رضایت میدهند و آزاد می شود. به همین راحتی. البته این بار حرفه ای تر عمل میکند و درشت تر... اما امیدوارم این نباشد. و بعداز آزادی مشغول به مکانیکی شود...
Iran (Islamic Republic of)
اکبر
۱۷:۳۷ ۰۳ شهريور ۱۳۹۸
از این ناراحت هست که پولها را به حساب خودش ریخته وحالا برای پس دادن پول مردم بهانه ای نداره که بگه ندارم وهم را مواد کشیدم امام رضا را کردن دستاویز خودشون که مارا زندان نفرستید توبه می کنم ودیگر دزدی نمی کنم از قدیم گفتن توبه گرک مرگه مجازات اسلامی وایه قران که فرموده دست دزدان را برای اصلاح قطع کنید باید در مورد این فرد وامثال این اجرا بشود چون با داشتن تخصص وکار باز هم دزدی را به زندگی سالم ترجیح داده است واعتیاد تمام بهانه است برای توجیه کارشان
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۰۹ ۰۳ شهريور ۱۳۹۸
اگه قرار به قطع کردن دست بشه بنظر خودت چقدر از جمعیت ایران باید دستشون زیز گیو تین بذارن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۳:۱۳ ۰۴ شهريور ۱۳۹۸
آقا این چه حرفیه اگه مجازات اسلامی رو بخوای اجرا کنی که باید دست همه ملت از جمله خودتم قطع بشه یعنی چی این حرف
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۴:۵۴ ۰۵ شهريور ۱۳۹۸
حرفش حقیقته باید بااینجور اشخاص برخورد شدید بشه که درس عبرت بشه برابقیه
United States of America
Saeed
۱۷:۱۵ ۰۳ شهريور ۱۳۹۸
سلام متاسفانه حذف حکم اعدام فقط باعث افزایش تعداد معتادین میشه و هیچ تاثیری برای متنبه شدن فرد قاچاقچی دستگیر شده نداره یکی از اقوام ما رو با 1/5،تن مرفین گرفتن و حکم اعدامش هم در دیوان تایید شد اما با قانون جدید حکم به حبس ابد تبدیل شده والان هر روز وحتی بیشتر از من تو خونست و باز به همان شغل ادامه میده!!!
Iran (Islamic Republic of)
تیموری
۱۷:۱۲ ۰۳ شهريور ۱۳۹۸
اگر مردم حواسشان را مقداری جمع کنند از افراد کارت شناسایی بخواهند اینگونه افراد به خواسته هایشان نمیرسند
Iran (Islamic Republic of)
حسین
۱۷:۰۳ ۰۳ شهريور ۱۳۹۸
این مردم بیگناه چه گناهی کردن نامرد
Iran (Islamic Republic of)
پیمان اشراقی
۱۶:۴۵ ۰۳ شهريور ۱۳۹۸
سلام ،

اعدام کنید .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۶:۳۴ ۰۵ شهريور ۱۳۹۸
واقعا
Iran (Islamic Republic of)
یاغی
۱۹:۳۰ ۰۵ شهريور ۱۳۹۸
آره واقعا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۴۰ ۰۳ شهريور ۱۳۹۸
تنبلی و نادانی ریشه همه قبیل ادم هاست کار برای ادم ای درستکار هست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۵۷ ۰۳ شهريور ۱۳۹۸
بدم میادکه تا اتفاقی میفته بعضیامیگن فقط اعدام مگه شماقاضی هستی .ادم جایزالخطاست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۰۲ ۰۳ شهريور ۱۳۹۸
از بس عصبانی هستند و خسته از این ناهنجاری ها...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۴۲ ۰۳ شهريور ۱۳۹۸
دزدی رو نمیشه بگی جایزالخطاست
همین هارو میگید که مملکت پر دزد شده
تا حالا چیزی ازت دزدیدن بدونی چه حالی داره
Iran (Islamic Republic of)
حمید
۱۸:۲۶ ۰۳ شهريور ۱۳۹۸
متاسفانه شما هم دارید قضاوت می کنید. امیدوارم قاض عادلانه قضاوت کند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۱۲ ۰۳ شهريور ۱۳۹۸
سلام. جائز الخطا نیست. ممکن الخطاست.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۴۳ ۰۳ شهريور ۱۳۹۸
وقتی برای آزادی یک قاچاقچی 300 مسئول برای آزادی اش با پلیس تماس می گیرند نتیجه بدبختی و نابودی جوانان است.
حذف حکم اعدام قاچاقچیان نتیجه اش گسترش و پخش گسترده مواد در جامعه شد.
اعدام را برای قاچاقچی ها برگردانید.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۳۶ ۰۳ شهريور ۱۳۹۸
به جای این کارها مواد مخصوصا توهم زاهایی مثل شیشه را از جامعه جمع آوری کنید . کسی که شیشه مصرف می کند حتی مغزش آسیب می بیند و نمی تواند درست فکر کند و شیشه چنان قوی است که وقتی زمان مصرف می رسد فرد مبتلا دست به هر کاری می زند تا پول تهیه اش را به دست آورد و عقلش در کنترلش نیست.
متاسفانه این نوع مواد چنان زیاد شده که در همه ی نقاط کشور حتی در دورافتاده ترین روستاها به صورت گسترده توزیع می شود.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۲۷ ۰۳ شهريور ۱۳۹۸
حالا با حذف چهار تا صفر مردم بیشتر گیج میشن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۰۶ ۰۳ شهريور ۱۳۹۸
آدمای سن بالا که تجربه بیشتری دارند و کمتر فریب شیادی ها را می خورند...
به نظر من ادمیای سن بالا را از این جهت انتخاب می کرده که در صورت لو رفتن قدرت کمتری برای گلاویز شدن با این احمق داشته باشند آدم ترسویی که الان هم داره دروغ میگه..............
Germany
ناشناس
۱۳:۰۱ ۰۳ شهريور ۱۳۹۸
اخر الزمان شده ديگه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۰۱ ۰۳ شهريور ۱۳۹۸
لعنت خدا بر سازندگان شیشه .واقعا این ماده خیلی خطرناکه خواهش میکنم در قسمت های مستعد شهر مردم رو به خطرات استفاده به این ماده آگاهی بدن..
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۴۸ ۰۳ شهريور ۱۳۹۸
خدا لعنت کنه انسان بد ذات رو
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۳۹ ۰۳ شهريور ۱۳۹۸
وقتی برای آزادگی یک قاچاقچی 300 مسئول با پلیس تماس می گیرد
قربانی جوانان بدبخت هستند.
France
امیر
۱۱:۲۲ ۰۳ شهريور ۱۳۹۸
بیکاری باعث شد انشا الله زود به زندگی برگرده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۲۲ ۰۳ شهريور ۱۳۹۸
سلام این شخص یک بیماره سعی کنید کمکش کنید هر شخص معتاد از اول بیمار نبوده این جامعه ماست که این مشکلات را بوجود آورده پس حمایت کنید تا این بیماری ریشه کن بشه ممنون
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۳۸ ۰۳ شهريور ۱۳۹۸
موافقم . مواد باید از جامعه جمع آوری شود.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۱۳ ۰۳ شهريور ۱۳۹۸
اعتياد اين بلاهارو سر جوانهاي مععصوم مياره
United Arab Emirates
ناشناس
۱۰:۱۰ ۰۳ شهريور ۱۳۹۸
فقط اعدام
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۳۷ ۰۳ شهريور ۱۳۹۸
فقط انواع مواد را جمع کنید.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۴۵ ۰۳ شهريور ۱۳۹۸
چه اعدام، !!!
اعدام باید کسانی بشن که برای آزادی یک قاچاقچی 300 نفری تلاش می کنند. اینا باید اعدام شوند نه یک معتاد بدبخت .