افتتاح چهار پروژه در منوجان

به مناسبت هفته دولت ۴پروژه خدماتی ،عمرانی در منوجان افتتاح یا کلنگ زنی شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان،  محمد محمودی فرماندار شهرستان منوجان در افتتاح و کلنگ زنی چهار پروژه ، گفت: آموزشگاه قالی بافی محله نخلستان با آموزش ۴۷ نفر در دور اول و ۳۵ نفر در دور دوم افتتاح شد.

او افزود: این آموزشگاه با درخواست مردم این محله و توافقنامه‌ای که بین معین اقتصادی شهرستان و هیئت امنای این محله امضا شده احداث گردید.

محمودی گفت: این آموزشگاه با تعمیر، تجهیز مکان و هزینه آموزش مبلغی بالغ بر ۲۷۰ میلیون تومان هزینه شده است و اینکه آموزشگاه چرم دوزی با ۵۰ نفر ثبت نامی در روز‌های آتی افتتاح می‌شود.

او در افتتاح پروژه توزیع و بازسازی شبکه توزیع آب شرب شهری، بیان کرد: پروژه بازسازی ۱۲ هزار متر توسعه و بازسازی شبکه توزیع و بازسازی بیش از ۳۰۰ انشعاب با اعتباری بالغ بر یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان از منابع داخلی و عمرانی شرکت آب و فاضلاب استان است.

محمد محمودی در کلنگ زنی خط انتقال برق به آبخیزداری کندر طول گفت: خط انتقال برق به آبخیزداری کندر طول به طول ۲۳۰۰ متر و با اعتباری بالغ بر ۵۰۰ ملیون تومان که در این مسیر ۴ ترانس ۲۵ KVA و یک ترانس ۱۰۰ KVA نیز نصب می‌گردد، با همت معین اقتصادی شهرستان کلنگ زنی شد.

محمودی در افتتاح واحد مسکن مددجویی بهزیستی، تصریح کرد: یک واحد مسکن مددجویی به نمایندگی از سه واحد که از سال ۹۷ شروع به کار شده در قالب ۱۸ میلیون تومان تسهیلات و ۳۰ میلیون تومان بلاعوض به خانواده‌های دارای دو معلول  پرداخت، احداث و افتتاح شد.

این واحد مسکونی با ۱۰۰ متر زیربنا و زمین این مسکن به صورت رایگان از مسکن شهرسازی به این خانواده دارای دو معلول اهدا شده است.

انتهای پیام /ی

ساخت مسکن برای خانواده های دو معلولیتی

برچسب ها: هیات دولت ، بهزیستی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار