۹۲۸ پروژه در استان قزوین افتتاح می‌شود

استاندار قزوین گفت: در هفته دولت ۹۲۸ پروژه با ٦٧٤ میلیارد و ٦٣٠ میلیون تومان هزینه به بهره برداری می‌رسد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ، عبدالمحمد زاهدی استاندار قزوین در جمع خبرنگاران گفت:همزمان با هفته دولت ۹۲۸ پروژه در بخش‌های زیر بنایی و عمرانی، اقتصادی و فرهنگی و امور اجتماعی با ٦٧٤ میلیارد و ٦٣٠ میلیون تومان هزینه به بهره برداری می‌رسد.

زاهدی افزود: از این تعداد ٧٩٧ پروژه در بخش زیربنایی و عمرانی است که برای آن بالغ بر ٢٢٤ میلیارد و ٢٣٠ میلیون تومان هزینه شده است.

او اضافه کرد: ۹۱ پروژه هم مربوط به امور اقتصادی شامل فعالیت‌های جهاد کشاورزی، آب منطقه‌ای و صنعت است.

استاندار گفت: برای اجرای این پروژه‌ها هم ۳۷۸ میلیارد تومان هزینه شده است.

زاهدی افزود: همچنین ۴۰ پروژه با سرمایه گذاری بیش از ۷۲ میلیارد تومان مربوط به بخش فرهنگی و امور اجتماعی است.

به گفته استاندار، برای اجرای طرح زیر بنایی، اقتصادی و عمرانی و فرهنگی و امور اجتماعی در استان، برای ۳ هزار و ۹۰۵ نفر به صورت مستقیم و برای ۶ هزار و ۲۴۴ نفر به صورت غیر مستقیم شغل ایجاد می‌شود.

زاهدی افزود: ۲۳۷ پروژه هم با ۲۴۷ میلیارد تومان هزینه در روستا‌های استان افتتاح می‌شود که نشان از توجه دولت برای توسعه در مناطق محروم است.

زاهدی استاندار قزوین گفت: شخصیت‌هایی در استان هستند که در سطح ملی تأثیر گذارند و می‌توانند برای استان اعتبار (منابع مالی) کسب کنند، ولی این اعتبارات باید براساس ردیف و اجرای طرح باشد و تصمیم گیری درباره هزینه کرد این اعتبارات در دست استاندار است.

زاهدی افزود: خودم را درگیر مسائل حاشیه‌ای نمی‌کنم و باید تمام تلاش مدیران رفع مشکلات استان باشد

استاندار اضافه کرد: بنده به فرمانداران و بخشدار ن هم تذکر می‌دهم در کنار افراد هیچ کاره که سمتی در استان ندارند در مناطق روستایی حضور نیابند.

استاندار درباره بازنشستگی اش هم گفت: ٢٠ بهمن امسال بازنشسته می‌شوم و مکتوب با وزیر کشور مکاتبه کردم که با توجه به در پیش بودن انتخابات باید استاندار مشخص شود.

او افزود: بنده نیازی به باج دادن ندارم و در پایان خدمت خودم هست و نیازی نمی‌بینم این کار را انجام دهم.

حبیبی معاون سیاسی امنیتی استاندار قزوین گفت: تاکنون ١٧٣ هزار تن گندم خریداری و ٩٤ درصد مطالبات گندمکاران به مبلغ ٢٨٠ میلیارد تومان پرداخت شده است.

حبیبی نرخ بیکاری استان را هم در بهار امسال ١٠/٦ درصد بیان کرد.

معاون سیاسی امنیتی استاندار با اشاره به اعزام ١٩ هزار نفر در راهپیمایی اربعین پارسال گفت پیش بینی می‌شود امسال این میزان افزایش یابد.

انتهای پیام/ک

نشست خبری استاندار قزوین

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار