بهره مندی حدود ۳۰۰ معلول و سالمند از خدمات موسسه نیکوکاری تفت

مدیر مموسسه نیکوکاری فاطمه الزهرا (س) گفت: ۸۰ کودک معلول، ۱۵۰ نفر سالمند و ۶۰ نفر بیمار اعصاب و روان از خدمات این موسسه بهره‌مند هستند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد ، عباس قربانی مدیر مموسسه نیکوکاری فاطمه الزهرا (س) تفت با بیان اینکه در سال ٧٦ با انتقال ٥٤ کودک عقب‌مانده ذهنی به مجتمع راه‌اندازی شد، گفت: در حال حاضر با ۱۳۵ نفر پرسنل شامل: پرستار، پزشک، مددکار، روانشناس و کارکنان اداری به‌ صورت شبانه‌ روزی از ۸۰ کودک معلول، ۱۵۰ نفر سالمند و ۶۰ نفر بیمار اعصاب و روان نگهداری می‌کنند.

او افزود: ۱۴ مجموعه اداری این مجموعه اعم از ساختمان اداری، درمانگاه، آشپزخانه و غیره در این موسسه به نیت ۱۴ معصوم و تماماً باهمت خیرین ساخته‌ شده است.

موسسه نیکوکاری فاطمه الزهرا (س) تفت از ظرفیت‌های مهم استان یزد

علیرضا نوکار سرپرست فرمانداری شهرستان تفت در بازدید از بخش‌های مختلف موسسه نیکوکاری فاطمه الزهرا (س) تفت، گفت: این موسسه دارای قابلیت‌های بسیاری است و از ظرفیت‌های مهم استان یزد بشمار می‌رود.

او ضمن تقدیر و تشکر از خدمات این موسسه، کار کارکنان، این مجموعه را بسیار سخت و دارای اجر معنوی بالا عنوان کرد و افزود: عشق، علاقه و ایمان به خدا رمز موفقیت کارکنان دلسوز این مجموعه است.

انتهای پیام/ی

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار