شناخت کودک و هم‌زبانی با کودکان و نوجوانان بسیار مهم است

بازیگر پیشکسوت اصفهانی سینما و تلوزیون گفت:شناخت کودک و هم‌زبانی با کودکان و نوجوانان بسیار مهم است و باید با قلب کودک به خوبی ارتباط برقرار شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان ،جهانبخش سلطانی بازیگر پیشکسوت اصفهانی سینما و تلوزیون درباره برگزاری جشنواره بین‌المللی فیلم کودک و نوجوان در اصفهان اظهار داشت: باید در جشنواره تلاش کرد که نه در بیان و تصویر بلکه در زندگی حقیقی پیام معصوم بودن و پاک بودن کودکان را به همه انتقال داد. انتقال شادی به کودکان باعث ارتباط قلبی آن‌ها با بزرگسالان می‌شود.

او در پاسخ به این سئوال که چه عواملی سبب شده تولیدات فیلم‌های کودک در سال‌های اخیر کم‌رنگ‌تر شود، تصریح کرد: شاید مهربانی، عشق و زیبایی برای برخی باورناپذیر و یا مشکل شده است. امیدواریم بستری فراهم شود تا در این بستر انسان‌ها ادامه حیات زیبایی داشته باشد.

بازیگر پیشکسوت اصفهانی سینما و تلوزیون ادامه داد: در سینمای کودک و نوجوان باید راستی‌آزمایی و دانش فراوان وجود داشته باشد. شناخت کودک و هم‌زبانی با کودکان و نوجوانان بسیار مهم است و باید با قلب کودک به خوبی ارتباط برقرار شود.

او درباره ورود فیلم‌های ایرانی در بخش کودک و نوجوان به عرصه‌های بین‌المللی گفت: کودک و نوجوان برای دنیا حرف‌های زیادی دارد. کودکان معصوم‌اند و به درستی و راستی صحبت می‌کنند و برای دگرگونی جهان از پلیدی و ناپاکی دور هستند و ورود فیلم کودک در عرصه‌های بین‌المللی اثرات ثمربخشی خواهد داشت.

انتهای پیام/م

 

نظر جهانبخش سلطانی درباره برگزاری جشنواره بین‌المللی فیلم کودک و نوجوان در اصفهان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.