۷۰ درصد مصوبات جلسات استانی اجرایی نمی‌شود

استاندار خراسان شمالی گفت: علی‌رغم اینکه مدیران وقت خود را هزینه کرده و دور هم جهت انجام امور می‌نشینند، اما این جلسه خروجی نداشته و ۷۰ درصد مصوبات اجرایی نمی‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد ، محمدعلی شجاعی استاندارخراسان شمالی گفت: برخی از مدیران دستگاه‌های اجرایی عنوان سالی که رهبر انقلاب آن را با نگاه ویژه نامگذاری کرده است را تنها در سربرگ نامه‌های اداری خود خلاصه می‌کنند.

شجاعی لازمه حل مشکلات معیشتی و رفاه مردم را٬ برنامه‌ریزی و کار جهادی مدیران عنوان کرد و افزود: اگر همه مدیران و مسئولان کشور به وظایف خود به خوبی عمل می‌کردند قطعاً امروز این گونه با مشکلات اقتصادی روبرو نمی‌شدیم لذا برای اینکه بتوانیم مقاومت داشته باشیم و مردم از نظر معیشتی در رفاه باشند باید با برنامه، جدیت، کوشش و کار جهادی حرکت کنیم.

استاندار خراسان شمالی با اظهار اینکه کشور نیاز به عمل، حرکت و تلاش منسجم دارد٬ گفت: نمی‌شود که با یک نسخه واحد کشور را اداره کرد. نسخه‌ای که قرار است حال خراسان شمالی را تغییر دهد قطعاً با نسخه‌ای که برای سیستان و بلوچستان پیچیده می‌شود متفاوت است.

نماینده عالی دولت در خراسان‌شمالی با انتقاد از افزایش حاشیه نشینی در شهر بجنورد و کوتاهی مسئولان در این زمینه تاکید کرد: آنقدر که به نیروی مولد و پر تحرک شاغل در روستا کم‌توجهی شده است که پدیده حاشیه‌نشینی اتفاق افتاده و اکنون باید برای آن نیروی تازه نفس که از روستا به شهر مهاجرت کرده چندین برابر خرج کنیم تا بتواند تک‌تک مسائل خود را مرتفع کند.

شجاعی افزود: مدیران باید با برنامه ریزی مشخص و برش شهرستانی و نگاه به تک‌تک روستا‌ها در مسیر توسعه و حل مشکلات مردم گام بردارند.
۱۳۹ پروژه در هفته دولت امسال با اعتباری بالغ بر ۴۷ میلیارد تومان و ۸۰۰ هزار یورو و با اشتغال‌زایی ۷۷۳ نفری در شهرستان بجنورد به بهره برداری می‌رسد.

منبع: تسنیم

انتهای پیام/ ر

۷۰ درصد مصوبات جلسات استانی اجرایی نمی‌شود

برچسب ها: هفته دولت ، استاندار
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.