ضرورت فرهنگ سازی در موضوع عفاف و حجاب

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری مازندران گفت: در موضوع عفاف و حجاب، فرهنگ‌سازی و برخورد احترام آمیز باید در اولویت باشد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،قاسمی طوسی مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری مازندران در جمع کارکنان آموزش و پرورش نقش این سازمان را در تولید انسان توسعه‌ یافته به‌عنوان محور توسعه پایدار ستود و گفت: ارزش و اهمیت کار معلمان و نهاد آموزش و پرورش این است که منابع انسانی کشور را تأمین می‌کند و از این منظر همه ما مدیران، به آموزش و پرورش بدهکار هستیم، چون هرچه که داریم از رنج معلمان گذشته خود داریم.

او در پیوند با حجاب و عفاف به حساسیت سن دانش‌آموزان به‌ویژه دختران اشاره کرد و افزود: از معلمان فرهیخته انتظار می‌رود در مواردی که کوتاهی نوجوانان و جوانان دانش‌آموز را مشاهده می‌کنند در نهایت احترام، تذکرات لازم را بدهند و به‌گونه‌ای رفتار نکنند که به شخصیت و فردیت جوان بر بخورد و وی را نسبت به دین و اعتقادات دینی، بدبین می‌کند.

قاسمی طوسی گفت: مردان هم در خصوص حجاب و عفاف، سهم دارند و باید گام‌های مهمی بردارند و نگاهی صرفاً زنانه به این مقوله داشته باشند.
انتهای پیام/ س
 

برخورد احترام آمیز برای ترویج فرهنگ عفاف و حجاب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار