استاندار ایلام:

۸ بالگرد امدادی در ایام اربعین در ایلام استقرار می یابد

استاندار ایلام گفت: ۸ بالگرد امدادی برای خدمات رسانی طی ایام اربعین در ایلام استقرار می بابد.

۸ بالگرد امدادی در ایام اربعین در ایلام استقرار می یابد

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛ قاسم سلیمانی دشتکی  در نشست ستاد اربعین استان گفت: ۳ بالگرد هلال احمر و ۵ بالگرد نیز از طریق وزارت بهداشت همراه با تجهیزات بیمارستانی در مهران مستقر خواهند کرد، در شهر بدره و کوت عراق هم بیمارستان صحرایی احداث می‌شود.

او افزود: بیش از ۱۲۰ آمبولانس و یک هواپیمای آمبولانس نیز در منطقه مستقر خواهد شد.

سلیمانی دشتکی اظهار کرد:تونل‌های در نظر گرفته شده برای مسیر اربعین پیشرفت‌های خوبی ایجاد شده و حفاری تونل اربعین هم به طور کامل انجام شده و می‌توان از این تونل درمواقع اضطراری استفاده کرد.

او با اشاره به احداث پل‌های ۵۵ و۵۶ در مسیر جاده ایلام به مهران افزود: پل ۵۵ و ۳ کیلومتر تعریض جاده در روستای گلان هم زیرساخت‌ها آماده شده و ان شاء الله به اربعین خواهد رسید.

سلیمانی دشتکی  به تقاطع غیر هم سطح کنارگذر غربی مهران به پایانه برکت اشاره کرد و گفت: این زیرگذر به دو بخش تقسیم شده است و ۵۰ درصد فاز اول آن انجام شده و حداکثر تا ۵ مهرماه آماده بهره برداری و کنارگذر غربی مهران نیز برای استفاده در ایام اربعین آسفالت خواهد شد.

او اضافه کرد: سایه بان‌ها به شکل بسیار زیبایی اجرا شده و در نقطه صفر مرزی هم آماده خواهد شد.

استاندار ایلام همچنین از احداث ۶۰۰ چشمه سرویس بهداشتی در مهران خبر داد و افزود: از همه عوامل و مدیران مرتبط، دفتر فنی، ستاد بحران، خیرین، حمل و نقل و پایانه‌ها و دیگر ارگان‌ها تقدیر و تشکر دارم که اقدامات خوبی انجام شده و پیشرفت‌های حوزه عمرانی و زیرساختی هم به خوبی انجام شد.

او به اقدامات صورت گرفته در بخش خدمات اربعین اشاره داشت و تصریح کرد: اکیپ‌های هلال احمر مشخص شده است که ۱۵ اکیپ برادران و ۵ اکیپ خواهران نیز قرار شد اعزام شود.

انتهای پیام/اس

استقرار بالگرد در ایلام طی اربعین

 

برچسب ها: استانداری ، اربعین
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.