نماینده ولی فقیه در خوزستان:

لزوم توجه به مشکلات آب و فاضلاب خوزستان

نماینده، ولی فقیه در خوزستان بر لزوم توجه و رسیدگی مسئولان به مشکلات آب و فاضلاب استان تاکید کرد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، حجت‌الاسلام سید عبدالنبی موسوی‌فرد نماینده، ولی فقیه در خوزستان گفت: در بخش آب و فاضلاب به هر نقطه استان که برویم مشکل وجود دارد؛ سوء مدیریت در بین برخی مسئولان استان ما سبب شده که مردم در این زحمت باشند و ما شرمنده مردم باشیم.

او افزود: در بحث آب‌ و فاضلاب خدمت رهبری رفتم و به ایشان گفتم که در سابق فکر می‌کردم محروم‌تر از مناطق خرمشهر وجود ندارد، اما هنگامی که به مرکز استان آمدم متوجه شدم در حاشیه مرکز استان نیز همین مشکلات وجود دارد.

موسوی‌فرد بیان کرد: با توجه به اینکه مقام معظم رهبری به امامان جمعه توصیه کردند که در میان مردم باشند و ضمن پایش مشکلات در جهت برطرف کردن آن‌ها تلاش کنند، هنگامی که مسوولیت نمایندگی، ولی فقیه را پذیرفتم به منطقه عین‌دو آمدم.

نماینده، ولی فقیه در خوزستان گفت: در بخش آب و فاضلاب، به هر نقطه استان که برویم مشکل وجود دارد  هفته گذشته از دفتر رهبری تماس گرفتند و اعلام کردند که ۲۲ مردادماه به رییس جمهور دستور تامین منابع مالی فاضلاب اهواز داده شده است؛ مسوولان از لحاظ مالی دست بسته هستند و به همین دلیل باید به دنبال منابع مالی رفت.

انتهای پیام/م

رسیدگی به مشکلات فاضلاب اهواز

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.