یک بام و دو هوای آموزش و پرورشی‌ها برای حل مشکل پلمپ مدارس

ماجرای جنجالی پلمپ مدارس پایتخت قرار بود با توافق میان آموزش و پرورش و بنیاد شهید به نتیجه برسد، اما هنوز اندرخم بروکسی‌های اداری است.

به گزارش خبرنگار حوزه آموزش و پرورش گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان، موضوع پلمپ برخی مدارس پایتخت به وسیله بنیاد شهید جنجال زیادی به پا کرد، اما چندی بعد سید جواد حسینی سرپرست آموزش وپرورش از تفاهم و رایزنی را بنیاد شهید برای حل این مشکل خبر داد که این خبر تا حدی این مشکل را برای دانش‌آموزان پایتخت از بین برد.

در حالی که بنظر می‌رسید موضوع پلمپ مدارس حل شده است، اما طی یکی دو روز اخیر اخباری مبنی بر بازگشت دوباره این مشکل به گوش می‌رسد و گویا مدرسه شهدای هسته‌ای منطقه ۳ از سوی بنیاد شهید به مزایده گذاشته شده است.

یک بام و دو هوای آموزش و پرورشی‌ها برای حل مشکل پلمپ مدارس


بیشتر بخوانید: پلمپ مدرسه شهدای هسته‌ای صدای اعتراض دانش‌آموزان را بلند کرد


موضوع را از عبدالرضا فولادوند مدیر کل آموزش و پرورش تهران پیگیری کردیم تا از چند و چون این ماجرا بگوید و او در این باره  به خبرنگار حوزه آموزش و پرورش اظهار کرد: در روند کار قانونی اختلال ایجاد شده است و کارشناسان دو دستگاه با هم توافق نمی‌کنند.

فولادوند ادامه داد: اسناد مالکیت مشکلاتی دارند و به همین دلیل توافقی از سوی کارشناسان دو دستگاه صورت نگرفته و نیاز به کارشناس سوم داریم تا موضوع را حل و فصل کند.

مدیر کل آموزش و پرورش تهران در باره حل این مشکل برای اول مهر هم پاسخی روشن نداشت و معتقد بود این موضوع از سوی بنیاد شهید اعلام شود.

یک بام و دو هوای آموزش و پرورشی‌ها برای حل مشکل پلمپ مدارس

بدقولی آموزش و پرورش نسبت به تعهدات 

در مقابل اظهارات آموزش و پرورشی‌ها، امینی معاون حقوقی سازمان اموال و املاک کوثر عمل نکردن آموزش و پرورشی‌ها به توافقات را عامل به جریان دادن مجدد موضوع پلمپ مدارس دانست.

او اظهار کرد: طبق توافقاتی که میان سرپرست آموزش و پرورش استاندار تهران و بنیاد شهید شده بود قرار بود تا پایان تیر ماه انعقاد قرارداد اجاره نامه‌های ساختمان‌های مربوط به این نهاد انجام شود و نهایتاً تا اول شهریور ماه موضوع قیمت‌گذاری به نتیجه برسد، اما آموزش و پرورش به این تعهدات عمل نکرده است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار